ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гриженко, В. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-04T12:54:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T12:54:18Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гриженко, В. В. Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти / В. В. Гриженко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 66-72. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.07 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32206 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутнісні характеристики педагогічного проектування як педагогічної умови розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти. Охарактеризовано особливості проектної діяльності для викладачів закладів професійно-технічної освіти. Представлено різні погляди вчених на суть досліджуваного поняття. Визначено принципи педагогічного проектування. Доведено важливість використання технологій педагогічного проектування у професійно-технічних навчальних закладах. Виокремлено структурні компоненти педагогічного проектування. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыто сущностные характеристики педагогического проектирования как педагогического условия развития профессиональных компетентостей преподавателей учреждений профессионально-технического образования. Охарактеризованы особенности проектной деятельности для преподавателей учреждений профессионально-технического образования. Представлены различные взгляды ученых на сущность исследуемого понятия. Определены принципы педагогического проектирования. Доказана важность использования технологий педагогического проектирования в профессионально-технических учебных заведениях. Выделены структурные компоненты педагогического проектирования. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the essential characteristics of pedagogical design as a pedagogical condition for the development of professional competences of teachers of vocational education institutions. The peculiarities of the project activity for teachers of vocational education institutions are described. Different views of scientists on the essence of the studied concept are presented. The principles of pedagogical design are defined. The importance of the use of pedagogical design technologies in vocational schools has been proved. Structural components of pedagogical design are distinguished. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічне проектування | ua |
dc.subject | педагогічна умова | ua |
dc.subject | викладач | ua |
dc.subject | професійно-технічна освіта | ua |
dc.subject | педагогическое проектирование | ua |
dc.subject | педагогическое условие | ua |
dc.subject | преподаватель | ua |
dc.subject | профессионально-техническое образование | ua |
dc.subject | pedagogical design | ua |
dc.subject | pedagogical condition | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | vocational education | ua |
dc.subject.classification | 377.091.12.011.3-051:005.336.5 | ua |
dc.title | Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти | ua |
dc.title.alternative | Pedagogical design as a pedagogical condition for the development of professional competences of teachers of vocational education institutions | ua |
dc.type | Article | ua |