Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриженко, В. В.
dc.date.accessioned 2020-12-04T12:54:18Z
dc.date.available 2020-12-04T12:54:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гриженко, В. В. Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти / В. В. Гриженко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 66-72. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.07 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32206
dc.description.abstract У статті розкрито сутнісні характеристики педагогічного проектування як педагогічної умови розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти. Охарактеризовано особливості проектної діяльності для викладачів закладів професійно-технічної освіти. Представлено різні погляди вчених на суть досліджуваного поняття. Визначено принципи педагогічного проектування. Доведено важливість використання технологій педагогічного проектування у професійно-технічних навчальних закладах. Виокремлено структурні компоненти педагогічного проектування. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто сущностные характеристики педагогического проектирования как педагогического условия развития профессиональных компетентостей преподавателей учреждений профессионально-технического образования. Охарактеризованы особенности проектной деятельности для преподавателей учреждений профессионально-технического образования. Представлены различные взгляды ученых на сущность исследуемого понятия. Определены принципы педагогического проектирования. Доказана важность использования технологий педагогического проектирования в профессионально-технических учебных заведениях. Выделены структурные компоненты педагогического проектирования. ua
dc.description.abstract The article describes the essential characteristics of pedagogical design as a pedagogical condition for the development of professional competences of teachers of vocational education institutions. The peculiarities of the project activity for teachers of vocational education institutions are described. Different views of scientists on the essence of the studied concept are presented. The principles of pedagogical design are defined. The importance of the use of pedagogical design technologies in vocational schools has been proved. Structural components of pedagogical design are distinguished. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічне проектування ua
dc.subject педагогічна умова ua
dc.subject викладач ua
dc.subject професійно-технічна освіта ua
dc.subject педагогическое проектирование ua
dc.subject педагогическое условие ua
dc.subject преподаватель ua
dc.subject профессионально-техническое образование ua
dc.subject pedagogical design ua
dc.subject pedagogical condition ua
dc.subject teacher ua
dc.subject vocational education ua
dc.subject.classification 377.091.12.011.3-051:005.336.5 ua
dc.title Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти ua
dc.title.alternative Pedagogical design as a pedagogical condition for the development of professional competences of teachers of vocational education institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу