ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Генсерук, Г. Р.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-04T12:50:31Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T12:50:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Генсерук, Г. Р. Цифрова компетентність майбутніх учителів: зарубіжний досвід / Г. Р. Генсерук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 57-66. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.06 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32205 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто різні підходи зарубіжних науковців щодо трактування поняття "цифрова компетентність " та визначення складових компонентів цифрової компетентності майбутніх фахівців. Проведено аналіз останніх робіт науковців із досліджуваної проблеми. Проаналізовано європейські стандарти визначення цифрової компетентності, рамку цифрової компетентності вчителя Digital Competence of Educators (DigCompEdu). У статті виокремлено підходи до опису складових рамки цифрової компетентності учителів. Цифрова компетентність майбутніх учителів є важливою і передбачає вміння логічно та системно використовувати цифрові технології. Вона сприяє успішності майбутнього фахівця, вирішенню різних завдань та формуванню його важливих ожиттєвих компетенцій. Аналіз робіт зарубіжних дослідників дозволяє зробити висновок про різні підходи щодо класифікації та опису видів цифрових компетенцій вчителя. Розроблені рамки цифрових компетенцій різних країн переважно включають такі складові: застосування цифрових технологій у професійному педагогічному середовищі; володіння професійними навичками пошуку, створення і спільного використання цифрового освітнього контенту; застосування цифрових інструментів в навчанні і викладанні ; володіння цифровими інструментами і стратегіями оцінки результатів навчання; використання цифрових інструментів для розширення освітніх можливостей учнів; безпека при застосуванні цифрових технологій. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены различные подходы зарубежных ученых относительно трактовки понятия “цифровая компетентность” и определение составляющих компонентов цифровой компетентности будущих специалистов. Проведен анализ последних работ ученых по исследуемой проблеме. Проанализированы европейские стандарты определения цифровой компетентности, рамку цифровой компетентности учителя Digital Competence of Educators (DigCompEdu). В статье выделены подходы к описанию составляющих рамки цифровой компетентности учителей. Цифровая компетентность будущих учителей является важной и предполагает умение логически и системно использовать цифровые технологии. Она способствует успешности будущего специалиста, решению различных задач и формированию его важных жизненных компетенций. Анализ работ зарубежных исследователей позволяет сделать вывод о различных подходах по классификации и описания видов цифровых компетенций учителя. Разработанные рамки цифровых компетенций различных стран преимущественно включают следующие составляющие: применение цифровых технологии в профессиональном педагогической среде; владение профессиональными навыками поиска, создания и совместного использования цифрового образовательного контента; применение цифровых инструментов в обучении и преподавании; владения цифровыми инструментами и стратегиями оценки результатов обучения; использование цифровых инструментов для расширения образовательных возможностей учащихся; безопасность при применении цифровых технологии. | ua |
dc.description.abstract | Different approaches of foreign scientists to interpret the concept of “digital competence” and identify the components of digital competence of future professionals have been discussed in the article. An analysis of the recent work of scientists on the problem has been conducted. The European standards for determining digital competence, the Digital Competence of Educators (DigCompEdu) teacher's digital competence framework have been analyzed. In the article the approaches to the description of the components of the digital competence of teachers have been highlighted. Frameworks for digital competencies in different countries have been developed. The digital competence of future teachers is important and implies the ability to use digital technology logically and systematically. It contributes to the success of the future specialist, the solution of various tasks and the formation of his important life competencies. The list mainly includes the following components: the usage of digital technologies in a professional pedagogical environment; the mastering of the professional skills of finding, the creating and sharing digital educational content; the usage of digital tools in teaching and studying; the mastering of digital tools and strategies for evaluating learning outcomes; the usaage of digital tools to enhance students' educational opportunities; the security when using digital technologies. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | цифрова компетентність | ua |
dc.subject | цифрові технології | ua |
dc.subject | рамка цифрової компетентності | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | цифровая компетентность | ua |
dc.subject | цифровые технологии | ua |
dc.subject | рамка цифровой компетентности | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | digital competence | ua |
dc.subject | digital technologies | ua |
dc.subject | digital competence framework | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject.classification | 378.004 | ua |
dc.title | Цифрова компетентність майбутніх учителів: зарубіжний досвід | ua |
dc.title.alternative | Digital competence of future teachers: foreign experience | ua |
dc.type | Article | ua |