Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Книш, І. В.
dc.date.accessioned 2020-11-27T18:39:22Z
dc.date.available 2020-11-27T18:39:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Книш І. В. «Кліпове мислення» як релевантність сучасної освіти / І. В. Книш // Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики : pбірник матеріалів ІІІ міжнар. науково-практична конференція, 24 квітня 2019 р. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. – C. 55-58. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32126
dc.description.abstract З’ясовано передумови виникнення кліповості. Зроблено аналіз визначень «кліп» і «бліп» та запропоновано їх вважати як синоніми. Проаналізовано «кліповий» тип свідомості та мислення у зіставленні з нормою, аномією і геніальністю. Наголошено, що для сучасного суспільства «кліповість» є нормою і проявом геніальності, тому що Учні (Студенти) та Вчителі (Викладачі) зацікавлені у постійних змінах, швидко реагують на вимоги ринку праці, а також розробку й упровадження інновацій, коли переважає інформація. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова ua
dc.subject «кліповість» ua
dc.subject неономади ua
dc.subject норма ua
dc.subject аномія ua
dc.subject геніальність ua
dc.title «Кліпове мислення» як релевантність сучасної освіти ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу