Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Об’єкти тестового контролю та основні типи тестових завдань з читання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Запара, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-11-25T13:19:55Z
dc.date.available 2020-11-25T13:19:55Z
dc.date.issued 2002-02-01
dc.identifier.citation Запара В. М. Об’єкти тестового контролю та основні типи тестових завдань з читання / В. М. Запара // Сучасні технології навчання та оцінювання знань студентів : матеріали наук.-метод. конф. 1 лютого 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол. : С. В. Степаненко, А. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 336–337. ua
dc.identifier.isbn 966-574-352-X
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32075
dc.description.abstract Студенти повинні вміти прочитати і зрозуміти основний зміст тексту, вміти вибирати та використовувати матеріал тексту відповідно до конкретних комунікативних завдань, визначати значення слів за контекстом, за словотворчими елементами, за аналогією з рідною мовою, вибрати правильну відповідь із запропонованих варіантів (множинний вибір), зіставити прочитану інформацію з даними в завданні реченнями, заповнити пропуски потрібними за змістом словами, встановлювати послідовність подій і фактів, скласти план до прочитаного тексту, вміти робити висновки з прочитаного. Накопичення нового лексичного матеріалу на кожному практичному занятті створює позитивну мотивацію, викликає інтерес та спонукає студентів до формування власних думок, міркувань, висновків, спостережень тощо. ua
dc.description.abstract Students must be able to read and understand the main content of the text, be able to choose and use the material of the text according to specific communicative tasks, determine the meaning of the words by the context, word-formation elements, by analogy with the native language, choose the correct answer (multiple choice), read & compare the information with the facts in the task sentences, fill in the blanks with the right words for the context, define the sequence of events and facts, make up a plan for the text, be able to make conclusions. The accumulation of new lexical material in each practical lesson creates positive motivation, arouses interest and encourages students to form their own thoughts, opinions, conclusions, observations, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана» ua
dc.subject зміст ua
dc.subject текст ua
dc.subject контекст ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject висновки ua
dc.subject тестовий контроль ua
dc.subject читання ua
dc.subject content ua
dc.subject text ua
dc.subject context ua
dc.subject motivation ua
dc.subject conclusions ua
dc.subject test control ua
dc.subject reading ua
dc.title Об’єкти тестового контролю та основні типи тестових завдань з читання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу