ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Запара, Валентина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T13:19:55Z | |
dc.date.available | 2020-11-25T13:19:55Z | |
dc.date.issued | 2002-02-01 | |
dc.identifier.citation | Запара В. М. Об’єкти тестового контролю та основні типи тестових завдань з читання / В. М. Запара // Сучасні технології навчання та оцінювання знань студентів : матеріали наук.-метод. конф. 1 лютого 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол. : С. В. Степаненко, А. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 336–337. | ua |
dc.identifier.isbn | 966-574-352-X | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32075 | |
dc.description.abstract | Студенти повинні вміти прочитати і зрозуміти основний зміст тексту, вміти вибирати та використовувати матеріал тексту відповідно до конкретних комунікативних завдань, визначати значення слів за контекстом, за словотворчими елементами, за аналогією з рідною мовою, вибрати правильну відповідь із запропонованих варіантів (множинний вибір), зіставити прочитану інформацію з даними в завданні реченнями, заповнити пропуски потрібними за змістом словами, встановлювати послідовність подій і фактів, скласти план до прочитаного тексту, вміти робити висновки з прочитаного. Накопичення нового лексичного матеріалу на кожному практичному занятті створює позитивну мотивацію, викликає інтерес та спонукає студентів до формування власних думок, міркувань, висновків, спостережень тощо. | ua |
dc.description.abstract | Students must be able to read and understand the main content of the text, be able to choose and use the material of the text according to specific communicative tasks, determine the meaning of the words by the context, word-formation elements, by analogy with the native language, choose the correct answer (multiple choice), read & compare the information with the facts in the task sentences, fill in the blanks with the right words for the context, define the sequence of events and facts, make up a plan for the text, be able to make conclusions. The accumulation of new lexical material in each practical lesson creates positive motivation, arouses interest and encourages students to form their own thoughts, opinions, conclusions, observations, etc. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана» | ua |
dc.subject | зміст | ua |
dc.subject | текст | ua |
dc.subject | контекст | ua |
dc.subject | мотивація | ua |
dc.subject | висновки | ua |
dc.subject | тестовий контроль | ua |
dc.subject | читання | ua |
dc.subject | content | ua |
dc.subject | text | ua |
dc.subject | context | ua |
dc.subject | motivation | ua |
dc.subject | conclusions | ua |
dc.subject | test control | ua |
dc.subject | reading | ua |
dc.title | Об’єкти тестового контролю та основні типи тестових завдань з читання | ua |
dc.type | Article | ua |