ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Благодир, Людмила Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-24T18:15:21Z | |
dc.date.available | 2020-11-24T18:15:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Благодир, Людмила Андріївна. Методична система аналізу та попередження математичних помилок у навчанні алгебри в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Благодир, Людмила Андріївна ; [наук. керівник Швець Василь Олександрович] ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – 22 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32054 | |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена проблемі математичних помилок учнів у навчанні алгебри в основній школі. На основі узагальнення проаналізованих науково-педагогічних досліджень та практичного досвіду навчання алгебри в основній школі визначено складові методичної системи попередження типових помилок школярів. Розроблено структурні компоненти методичної системи попередження помилок учнів у навчанні змістових ліній: вирази, рівняння і нерівності та функції; реалізовано всі компоненти даної системи через організацію та здійснення превентивної діяльності. Встановлено, що застосування розробленої методичної системи сприяє попередженню та недопущенню помилок учнями, і як наслідок, підвищенню рівня їхніх навчальних досягнень, успішному засвоєнню знань, формуванню предметної математичної компетентності, активізації навчально-пізнавальної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | Диссертационная работа является исследованием по проблеме появления математических ошибок учащихся в процессе изучения алгебры в основной школе. В работе определены и научно обоснованы компоненты методической системы предупреждения типичных ошибок школьников, как составляющей методической системы обучения математике. Разработаны структурные компоненты методической системы предупреждения математических ошибок учащихся при изучении содержательных линий: выражения, уравнения и неравенства и функции; реализованы все компоненты данной системы через организацию и осуществление превентивной деятельности. Установлено, что применение разработанной методической системы способствует предотвращению и недопущению ошибок учениками, и как следствие, повышению уровня их знаний, успешному усвоению учебного материала, формированию предметной математической компетентности, активизации учебно-познавательной деятельности. Эффективность разработанной методической системы подтверждена теоретическим анализом полученных результатов и результатами педагогического эксперимента. Практические результаты внедрены в практику работы учреждений общего среднего образования. | ua |
dc.description.abstract | The thesis represents the research on the problem of the occurrence of students’ mathematical mistakes in the process of studying algebra at the secondary school. The paper defines and elucidates the components of a methodological system of typical students’ mistakes prevention as a component of a methodological system of teaching mathematics in general. The structural components of a methodological prevention system of students’ mathematical mistakes while studying the content lines: expressions, equations and inequalities and functions have been developed‚ all components of this system are implemented through the organization and realization of a preventive activity. It has been established that the application of a developed methodological system helps to prevent and avoid students’ mistakes, and‚ as a result, it increases their academic achievement level and leads to successful gaining of knowledge, the formation of subjective mathematical competence, activating educational and cognitive activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | методична система | ua |
dc.subject | алгебра | ua |
dc.subject | змістові лінії | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | учень | ua |
dc.subject | помилка | ua |
dc.subject | превентивна діяльність | ua |
dc.subject | превентивна культура | ua |
dc.subject | попередження помилок | ua |
dc.subject | виправлення помилок | ua |
dc.subject | методическая система | ua |
dc.subject | алгебра | ua |
dc.subject | содержательные линии | ua |
dc.subject | учитель | ua |
dc.subject | ученик | ua |
dc.subject | ошибка | ua |
dc.subject | превентивная деятельность превентивная культура | ua |
dc.subject | предупреждение ошибок | ua |
dc.subject | исправление ошибок | ua |
dc.subject | methodological system | ua |
dc.subject | algebra | ua |
dc.subject | content lines | ua |
dc.subject | student | ua |
dc.subject | mistake | ua |
dc.subject | preventive activity | ua |
dc.subject | error prevention | ua |
dc.subject | content lines | ua |
dc.subject | error correction | ua |
dc.subject.classification | 373.5.016:512 (043.3) | ua |
dc.title | Методична система аналізу та попередження математичних помилок у навчанні алгебри в основній школі | ua |
dc.title.alternative | Методическая система анализа и предупреждения математических ошибок в обучении алгебре в основной школе | ua |
dc.title.alternative | A methodological system of the analysis and prevention of mathematical mistakes in the process of studying algebra at the secondary school | ua |
dc.type | Other | ua |