ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Калита, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T13:04:10Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T13:04:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Калита О. Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі / О. Калита // Українська мова у світі : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25 червня; 6 листопада 2020 р./ МОН України, Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка». – Львів : ТзОВ «Галицька видавнича спілка», 2020. - С. 70-73. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31910 | |
dc.description.abstract | Мета публікації – з`ясувати причини та обсяг труднощів у засвоєнні іномовними комунікантами української фонетики та орфоепії й запропонувати систему вправ для роботи з подолання цих труднощів в багатонаціональній групі. Основна причина орфоепічних порушень – вплив міжмовної інтерференції. У випадку багатонаціональної групи ця інтерференція має складнішу природу, тому що це може бути вплив: а) рідної мови; б) мови- посередника, якою добре володіє іномовний комунікант (англійської); в) вплив іншої слов`янської мови, яку вже знає студент (як правило, російської). Для ефективного усунення мовленнєвого порушення викладач повинен чітко розуміти джерело міжмовної інтерференції: рідна мова студента, мова-посередник чи інша слов`янська мова. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Міжнародний інститут освіти, культури та зв"язків з діаспорою Національного університету "Львівська політехніка" | ua |
dc.subject | українська мова як іноземна | ua |
dc.subject | орфоепія | ua |
dc.subject | фонетика | ua |
dc.subject | навчання фонетики | ua |
dc.subject.classification | 811.161.2(4/9)(063) У 27 | ua |
dc.title | Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі | ua |
dc.type | Other | ua |