Захищається рукопис, в якому представлені теоретичні й експериментальні дослідження готовності майбутніх вчителів до професійного спілкування із школярами. Доведено, то успішність комунікативної підготовки майбутніх педагогів значно підвищується в результаті використання системи інтеракційних методик. При цьому спостерігається підвищення інтересу студентів до проблем педагогічного спілкування, розширення їх психологічної ерудиції.
Защищается рукопись, которая содержит теоретические и экспериментальные исследования готовности будущих учителей к профессиональному общению со школьниками. Доказано, что успешность коммуникативной подготовки будущих педагогов в значительной степени повышается в результате использования системы интеракционных методик. При этом наблюдается повышение интереса студентов к проблемам педагогического общения, расширение их психологической эрудиции.
The report contains the results of theoretical and experimental research of future teachers' ability to professional communication with the students. It was proved that the effectiveness of the prenation of future teachers increased considerably as a result of the usage of the system of interactive techniques . The results show an increase of students' interest towards problems of pedagogical communication, and extension of their psychological competence.