Дисертацію присвячено проблемі самовдосконалення майбутнього вчителя
музики в процесі навчання гри на скрипці. В ній визначено сутність, структурні
компоненти та розроблено методичні засади педагогічної технології опанування
процесом самовдосконалення. Теоретично доведено, що ефективність опанування процесом самовдосконалення майбутніми вчителями музики значно підвищиться завдяки застосуванню в практику педагогічної технології, методичними засадами якої виступають в практику навчання гри на скрипці розробленої технології
опанування залучення до самоосвіти, активізація саморозвитку та спонукання до
самовиховання. Експериментально перевірено відповідні методичні засади, які
забезпечують ефективне оволодіння процесом самовдосконалення та можуть
бути використані в процесі підготовки майбутніх учителів музики.
The dissertation is devoted to a problem of self-improvement of the future music
teacher during training to playing violin. The essence, structural components is
determined and the technological model of mastering by self-improvement is
developed in it. It is theoretically proved, that efficiency of the future music teachers' mastery of a technique of self-improvement during training to playing violin can be reached owing to introduction into teaching and educational process of the higher musical-pedagogical education the technological model of mastering by self- improvement. The technological model which provides effective mastering by selfimprovement is checked experimentally up and can be used during preparation of the future music teacher.
Диссертация посвящена проблеме самосовершенствования будущего
учителя музыки в процессе обучения игре на скрипке. В ней на основе изучения
философских, психолого-педагогических, искусствоведческих исследований
аспектов самосовершенствования личности раскрывается сущность
самосовершенствования будущего учителя музыки.