Стаття присвячена проблемі соціокультурної динаміки підготовки вчителя в освітньому просторі Великої Британії. Проаналізовано історичний розвиток соціокультурної динаміки в європейському освітньому просторі та Великої Британії, соціокультурного компонента формування мовної особистості вчителя у контексті загального поняття мовленнєвої
діяльності.
Статья посвящена проблеме социокультурной динамики в образовательном пространстве Великобритании. Проанализированы историческое развитие социокультурной динамики в европейском образовательном пространстве и Великобритании, социокультурного компонента
формирования языковой личности учителя в контексте общего понятия речевой деятельности.
The article is devoted to the problem of socio-cultural dynamics in the educational space of the UK. Analyzed the historical development of socio-cultural dynamics in the European educational space and the UK, the socio-cultural component of forming the language personality of a teacher in the context
of the General concepts of speech activity.