Метою дослідження є визначення особливостей бойового хортингу як засобу виховання фізичної культури і основ здоров’я студентів закладів вищої освіти та наукове обґрунтування засобів позитивного впливу бойового
хортингу, що сприяють формуванню у студентів цінностей здорового способу життя, всебічного виховання,
підвищенню рівня здоров’я за методикою виду спорту бойового хортингу. Перевірено ефективність психологопедагогічних умов, організаційних форм і методів, проведено теоретичний аналіз проблеми виховання фізичних якостей,
умови застосування оздоровчих, прикладних, загальнорозвивальних і спеціальних фізичних вправ бойового хортингу для
підвищення ефективності роботи систем організму. Викладено матеріал щодо концепції та підходів до класифікації
фізичних вправ і методик бойового хортингу для спортсменів студентського віку. Дослідно-експериментальним шляхом
перевірено ефективність упровадженої педагогічної системи виховання фізичної культури і основ здоров’я у студентів
засобами бойового хортингу, ціннісного ставлення до здоров’я та уникнення шкідливих звичок. Подано результати
дослідження щодо формування цінностей здорового життя та ефективності організаційних форм спортивної
дисципліни у процесі занять бойовим хортингом в умовах навчального процесу закладів вищої освіти.
Целью исследования является
определение особенностей боевого хортинга как средства воспитания физической культуры и основ здоровья
студентов высших учебных заведений и научное обоснование средств положительного влияния боевого хортинга,
способствующих формированию у студентов ценностей здорового образа жизни, всестороннего воспитания,
повышения уровня здоровья по методике вида спорта боевого хортинга. Проверена эффективность психолого-педагогических условий, организационных форм и методов, проведен теоретический анализ проблемы воспитания
физических качеств, условия применения оздоровительных, прикладных, общеразвивающих и специальных физических
упражнений боевого хортинга для повышения эффективности работы систем организма. Изложен материал по
концепции и подходам к классификации физических упражнений и методик боевого хортинга для спортсменов
студенческого возраста. Опытно-экспериментальным путем проверена эффективность внедренной педагогической
системы воспитания физической культуры и основ здоровья студентов средствами боевого хортинга, ценностного
отношения к здоровью и избежания вредных привычек. Представлены результаты исследования по формированию
ценностей здорового образа жизни и эффективности организационных форм спортивной дисциплины в процессе
занятий боевым хортингом в условиях учебного процесса высших учебных заведений.
The purpose of the study is to determine the
features of combat horting as a means of physical education and basics of health of students of higher education and scientific
substantiation of the positive impact of combat horting, which contribute to the formation of students' values of healthy living,
comprehensive education, sport of combat horting. The efficiency of psychological and pedagogical conditions, organizational forms
and methods is checked, the theoretical analysis of a problem of education of physical qualities, conditions of application of
improving, applied, general developing and special physical exercises of combat horting for increase of efficiency of work of systems
of an organism is carried out. The material on the concept and approaches to the classification of physical exercises and methods of
combat horting for students of student age is presented. The effectiveness of the introduced pedagogical system of education of
physical culture and basics of health in students by means of combat horting, values to health and avoidance of bad habits has been
tested experimentally. The results of the research on the formation of the values of healthy living and the effectiveness of
organizational forms of sports discipline in the process of combat horting in the educational process of higher education institutions
are presented.