Робота присвячена організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з фізики на основі рівневих завдань еталонного характеру. Розроблена система тренувальних вправ з формування високого рівня самоконтролю. Захищаються розроблені системи фізичних завдань для середньої загальноосвітньої школи, а також методика їх використання. Встановлено, що запропоновані системи завдань сприяють досягненню учнями базового та підвищення творчого рівнів знань.
Работа посвящена организации учебно-познавательной деятельности учащихся по физике на основе уровневых заданий эталонного характера. Разработана система тренировочных упражнений по формированию высокого уровня самоконтроля. Защищаются система физических заданий для средней общеобразовательной школы, а также методика их использования. Установлено, что предложные системы заданий способствуют достижению учащимися базового и повышения творческого уровней знаний.
This work is dedicated to the organization of education-cognitive activity of the pupils on physics with using tasks of leveling standard character. A system of training exercises is worked out to create high level of self-control. The system of exercises in the course of Physics at secondary school worked out by the author and method of its usage in individual approach in educational process are defended.
It is established that the suggested system of exercises facilitates the pupils to achiev basic level of education and prootes the development of their creative capacity.