Диссертация посвящена проблеме психологической готовности учителей к личностно-ориентированному обучению, которая рассматривается через систему их смысловых установок. Уточнено содержание, выявлены критерии, модифицирована методика диагностики и определены уровни психологической готовности учителя к личностно-ориентированному обучению (позитивно-согласованный, позитивно-несогласованный, негативно-согласованный, негативно-несогласованный). Разработана система коррекционных мероприятий по повышению уровня психологической готовности учителя личностно-ориентированному обучению, эффективность которой подтверждена практически.
Дисертацію присвячено проблемі психологічній готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, яка розглядається через систему їх смислових установок. Уточнено зміст, виявлено критерії, модифіковано методику діагностування та визначено рівні психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання (позитивно-узгоджений, позитивно-неузгодженні, негативно-узгоджений, негативно-неузгоджений). Розроблена система корекційної роботи з підвищення рівня психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, ефективність якої підтверджено практично.
The thesis is dedicated to the problem of the psychological readiness of the teacher towards the personally oriented instruction. The problem is considered through the sy stem of their meaning determinations. The contents of this instruction is made more precise, the criteria were determined, the diagnostical methods are modified and the levels of the diagnostical readiness of the teacher towards the personally oriented instruction ( positive-agreed, positive-unagreed, negative-agreed, negative-unagreed) were determined. The system of correction's measures for increasing of the level of the psychological readiness of the teacher towards personally oriented instruction was worked out The advantage of this system is confirmed practically.