У статті обґрунтована актуальність дослідження екологічної свідомості
дітей молодшого шкільного віку, що пов’язано із необхідністю виховання молодого
покоління, здатного гармонійно співіснувати з природою, раціонально використовувати та
відтворювати її багатства.
Розглянуто структуру екологічної свідомості за її компонентами. Встановлено,
що реалізація охарактеризованої психологічної моделі розвитку екологічної свідомості
молодшого школяра, дозволить розвинути екоцентричне ставлення дітей до довкілля.
The article deals with the problem of primary school children’s ecological
consciousness, which is connected with the necessity of young generation’s upbringing. It should be
able to coexist with nature in harmony, use and reproduce its resource rationally.
The structure of the ecological consciousness is considered for its components. It was
found that the realization of the psychologic model that is characterized by the development of the
ecological background of the young schoolchildren, will allow to develop eco-centricical children’s
attitude to the environment.