Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування виконавського артистизму студентів магістратури в процесі вокально-фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван, Чень
dc.date.accessioned 2020-09-30T10:39:28Z
dc.date.available 2020-09-30T10:39:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ван Чень. Методика формування виконавського артистизму студентів магістратури в процесі вокально-фахової підготовки : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Ван Чень ; [наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30984
dc.description.abstract У дисертації здійснено дослідження проблеми формування виконавського артистизму в процесі фахової підготовки магістрантів-вокалістів. Визначено сутність досліджуваного феномена, специфіку його прояву у виконавській діяльності майбутніх викладачів вокалу. Встановлено структуру виконавського артистизму магістрантів в єдності мотиваційно-мобілізаційного; мистецько- компетентнісного; вокально-технологічного; творчо-інтерпретаційного, виконавсько-комунікативного компонентів, обгрунтовано методологічні засади організації формувального експерименту, схарактеризовано дидактичні принципи організації навчального процесу та педагогічні умови, сприятливі для досягнення студентами зрілого виконавського артистизму. Представлена методика поетапного формування виконавського артистизму магістрантів та результати експериментально-досвідної роботи з формування означеного феномену в майбутніх викладачів вокалу. ua
dc.description.abstract В диссертации представлены результаты исследования проблемы формирования исполнительского артистизма магистрантов-вокалистов. Определена сущность исполнительского артистизма, рассмотрена специфика его проявления в вокально-исполнительской деятельности будущих преподавателей вокала. Выявлена структура формирования исполнительского артистизма в единстве мотивационно-мобилизующего; художественно- компетентностного; вокально-технологического; герменевтично- содержательного, творческо-коммуникативного компонентов. Обоснована методология организации формирующего эксперимента, охарактеризованы дидактические принципы организации учебного процесса и педагогические условия, благоприятные для достижения студентами зрелого артистизма. Представлена методика поэтапного формирования исполнительского артистизма магистрантов и результаты экспериментально-опытной работы по формированию исследуемого феномена у будущих преподавателей вокала. ua
dc.description.abstract This dissertation is dedicated to the problem of improvement in quality of performance artistry of students in the master's program - future singing teachers. The author’s position consists in confession of irreplaceability of performance artistry of singing teachers as to the attribute of their professional mastery, realization way of artistic creative potential of future music teachers and spiritual enriching of new generations. The essence of concept "artistry" is considered as an original form of personality adaptation to the changeable terms of vital functions and communication, masking method or exaggeratedly bright expression of real feelings and valued attitude toward the certain phenomena. There are considered the features of artistry display in common, business and professional spheres of activity particularly in pedagogic. The generalization of resulting data has allowed defining a forming structure for students in the master's program of performance unity of motivational- mobilization; artistic competence based, singing technological, hermeneutics- semantic as well as creatively communicative components. The offered methodology for forming of performance artistry included three stages. Based on diagnostics the tests results by the students in the experimental group have been increased considerable more essential than by students in the control group that certifies the efficiency of the developed methodology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject виконавський артистизм ua
dc.subject магістрант-вокаліст ua
dc.subject викладач вокалу ua
dc.subject вокально-камерне мистец ua
dc.subject исполнительский артистизм ua
dc.subject магистрант-вокалист ua
dc.subject преподаватель вокала ua
dc.subject вокально-камерное искусство ua
dc.subject performing artistry ua
dc.subject chamber art ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:784(477+510) ua
dc.title Методика формування виконавського артистизму студентів магістратури в процесі вокально-фахової підготовки ua
dc.title.alternative The method of forming the performance artistry of students of the master's degree in the process of vocational training ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу