Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і методика вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на гедоністичних засадах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василенко, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-09-25T11:57:44Z
dc.date.available 2020-09-25T11:57:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Василенко, Людмила Михайлівна. Теорія і методика вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на гедоністичних засадах : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Василенко Людмила Михайлівна ; [наук. консультант Падалка Галина Микитівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 43 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30891
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретико-методологічне узагальнення проблеми вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах гедоністичного імперативу життєдіяльності людини, на основі чого запропоновано гедоністичну навчальну парадигму, яка виступає теоретичною основою удосконалення вокальної підготовки вчителя музичного мистецтва в педагогічних університетах. Зміст запропонованої парадигми складають: ідея холізму, яка зумовлює забезпечення цілісності особистісно-професійного розвитку студентів у єдності їх духовної та тілесної, інтелектуальної та чуттєвої, когнітивної та творчої складових; ідея аксіологізму, згідно з якою досягається усвідомлення суб’єктами навчання (викладами і студентами) ціннісної значущості гедоністичних переживань у процесі вокальної підготовки; ідея еутимності, яка передбачала цілеспрямоване формування у студентів пізнавальних та новедінкових умінь отримання задоволення від процесу вокального навчання. Для успішного впровадження основних положень гедоністичної парадигми у дисертації розроблена цілісна організаційно-методична система вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на гедоністичних засадах, мета якої полягає у забезпеченні ефективності вокальної підготовки, що виражається у результативності вокального навчання та задоволеності студентів навчальною діяльністю. ua
dc.description.abstract В диссертации представлено теоретико-методологическое обобщение проблемы вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства на гедонистических основах. В работе акцентируется внимание на том, что гедонистические переживания особенно ярко проявляются в сфере певческой деятельности, которая связана с творческим процессом. Творческое самовыражение музыканта становится реальным при условии, если он получает удовольствие, наслаждение, вдохновение, радость в процессе творчества. Только в этом случае его деятельность привлекает к себе внимание слушателей и определяет степень их соучастия и сопереживания, что отражается в содержании вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства. Экстраполяция результатов анализа гедонистического императива жизнедеятельности человека на процесс певческого развития студентов- музыкантов, позволила обосновать гедонистическую парадигму их вокальной подготовки, которую представлено как систему положений, практическое внедрение которых направляет учебный процесс на развитие у будущих специалистов способностей получать удовольствие, радость, наслаждение от вокально-исполнительской и музыкально-педагогической деятельности. Гедонистическая парадигма вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства объединила комплекс идей: идея холизма, обуславливающая целостность личностно-профессионального развития студентов во взаимосвязи их духовной и телесной, интеллектуальной и чувственной, когнитивной и творческой составляющих; идея аксиологизма, ориентированная на осознание субъектами обучения (преподавателями и студентами) ценностной значимости гедонистических переживаний в процессе вокальной подготовки; идея эутимности, предполагающая целенаправленное формирование у студентов познавательных и поведенческих умений получения удовольствия от процесса вокального обучения. С целью успешного введения основных концептуальных положений в учебный процесс в диссертации разработана целостная организационно- методическая система вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства на гедонистических основах, направленная на её эффективность, которая выражается в результативности вокального обучения и удовлетворённости студентов учебной деятельностью. ua
dc.description.abstract Theoretico-methodological generalization of person’s geodonis imperative is given in the theses. On its basis a geodonis paradigm of vocal singing training is suggested including system of ideas: the holism idea providing an integrated personal-professional students’ development in unity with spiritual and corporal, intellectual and sensitive, cognitive and creative, guantative and qualitative constituents; axiologism idea guiding education subjects’ consciousness at value significance of geodonistic feelings during vocal singing training; euthenein idea suggesting formation of students’ cognitive and behavior skills of getting pleasure from the vocal singing training process. According to the experiment results of the final stage, the generalization of the author’s concept-points and efficiency of the worked-out organization- methodological system of future music teachers’ training on the geodonisties basis. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject гедонізм ua
dc.subject гедоністичний імператив ua
dc.subject задоволення ua
dc.subject гедоністична парадигма ua
dc.subject холізм ua
dc.subject аксіологізм ua
dc.subject еутимність ua
dc.subject задоволеність навчальною діяльністю ua
dc.subject успішність вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва ua
dc.subject гедонизм ua
dc.subject гедонистический императив ua
dc.subject удовольствие ua
dc.subject гедонистическая парадигма ua
dc.subject холизм ua
dc.subject аксиологизм ua
dc.subject эутимность ua
dc.subject удовлетворенность учебной деятельностью ua
dc.subject успешность вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства ua
dc.subject geodonizm ua
dc.subject geodonistic imperative ua
dc.subject pleasure ua
dc.subject geodonistic paradigm ua
dc.subject holism ua
dc.subject axiologizm ua
dc.subject eutheien ua
dc.subject satisfaction of training process ua
dc.subject the success of vocal preparation of future teachers’ of musical art ua
dc.subject.classification 378.091.33:78.071.2:159.9.019.3(043.3) ua
dc.title Теорія і методика вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на гедоністичних засадах ua
dc.title.alternative Theory and Methods of Future Music teachers’ training on the geodonisties basis ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу