Стаття присвячена культурологічному аналізу креативної економіки з метою виділення міждисциплінарних зв’язків. Використано загальнонаукові й міждисциплінарні методи дослідження: аналіз і синтез, індукція і дедукція, порівняння, узагальнення, формалізація. Розглянуто креативну економіку за теоріями (постіндустріального суспільства, третьої хвилі, економіки відчуття, критичної, креативного класу, культурних змін) за рахунок чого виділено аспекти (соціологічний, економічний, філософський, політологічний та культурологічний). Як результат охарактеризовано креативну економіку виходячи з аспектів теорій культурології.
The article is devoted to the cultural analysis of the creative economy in order to highlight interdisciplinary connections. Common scientific and interdisciplinary research methods are used: analysis and synthesis, induction and deduction, comparison, generalization, formalization. Considered the creative economy based on theories (post-industrial society, third wave, sense of economy, critical, creative class, cultural changes), due to which aspects are highlighted (sociological, economic, philosophical, political science and cultural). As a result, the creative economy is described based on aspects of theories of cultural studies.