Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Майба, Ольга Костянтинівна
dc.date.accessioned 2020-09-02T09:10:21Z
dc.date.available 2020-09-02T09:10:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Майба, Ольга Костянтинівна. Методика формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Майба Ольга Костянтинівна ; [наук. керівник Болгарський Анатолій Георгійович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30719
dc.description.abstract Дисертація присвячена актуальній проблемі сучасної теорії та практики - методика формування духовних цінностей засобами вокально-хорового мистецтва у системі початкової мистецької ланки освіти. Подано аналіз базових понять дослідження та висвітлено їх сутність. Визначено загальну структуру і зміст духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання, описані особливості їх формування в умовах недільних шкіл. Розроблено та експериментально перевірена методика формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання на основі духовних пісиеспівів, яка включала форми, методи і прийоми на початково-ознайомлювальному, пізнавально-розвивальному та творчо-реалізаційному етапах, визначені педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу. Результативність застосованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів сформованості духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально- хорового навчання експериментальної групи за всіма критеріями порівняно з контрольною. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена актуальной проблеме современной теории и практики - методики формирования духовных ценностей средствами вокально-хорового искусства в системе начального художественного звена образования. Представлен анализ базовых понятий исследования и освещена их сущность. Определена общая структура и содержание духовных ценностей младших школьников в процессе вокально-хорового обучения, описаны особенности их формирования в условиях воскресных школ. Разработана и экспериментально проверена методика формирования духовных ценностей младших школьников в процессе вокально-хорового обучения на основе духовных песнопений, которая включала формы, методы и приемы на начально-ознакомительном, познавательно-развивающем и творческо-реализационном этапах, определены педагогические условия повышения эффективности этого процесса. Результативность примененной методики проявилась в положительной динамике уровней сформированности духовных ценностей младших школьников в процессе вокально-хорового обучения экспериментальной группы по всем критериям в сравнениис контрольной. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the actual problem o f modem theory and practice - the methodologies of spiritual values forming by means o f vocally-choral art facilities in the system of initial artistic branch of education. The analysis of basic research concepts is presented and their substance is illustrated. A general structure and content of spiritual values o f junior schoolchildren are determined in the process of the vocal-choral educating the features of their forming are described in the conditions of Sunday-schools. The methodology of spiritual values forming of junior schoolchildren is experimentally tested and worked out in the process of the vocal-choral educating on the basis of spiritual motets, that included forms, methods and techniques at the initial -acquaintance, cognitive - developing and creative - realization stages, the pedagogical conditions of effectiveness increase of this process are determined. Effectiveness of the applied methodology revealed the positive dynamics of formed spiritual values levels of junior schoolchildren in the process of the vocal-choral education in the experimental group by all criteria in comparison with the control one. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject духовні цінності ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject вокально-хорове навчання ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject методика ua
dc.subject духовные ценности ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject вокально-хоровое обучение ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject методика ua
dc.subject spiritual values ua
dc.subject junior schoolchildren ua
dc.subject vocally-choral educating ua
dc.subject pedagogical terms ua
dc.subject methodology ua
dc.subject.classification 373.3.016:784]:17.022.(043.3) ua
dc.title Методика формування духовних цінностей молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання ua
dc.title.alternative Методика формирования духовных ценностей у младших школьников в процессе хорового обучения ua
dc.title.alternative Methodology of spiritual values forming for junior schoolchildren in the process of the choral educating ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу