Дисертацію присвячено розробці та науковому обгрунтуванню методики формування техніко-конструкторських знань і вмінь під час трудової підготовки учнів, в основу якої покладено модель процесу теніко-конструкторської діяльності. Її головними елементами є дидактична мета та завдання, принципи і зміст, форми, метода, засоби (та їх класифікацій), результати діяльності. Запропонована методика сприяє підвищенню ефективності формування ТКЗіВ у процесі трудової підготовки учнів 7-9 класів. Запроваджена на уроках трудового навчання, креслення, фізики та в позакласній роботі.
Диссертация посвящена разработке и научному обоснованию методики формирования технико-конструкторских знаний и умений в процессе трудовой подготовки учащихся, которая основывается на модели процесса технико-конструкторской деятельности. Ее основными элементами являются дидактическая цель и задачи, принципы и содержание, формы, методы, средства ( и их классификация), результаты деятельности. Представленная методика способствует повышению эфекгивности формирования ТКЗиУ в процессе трудовой подготовки учащихся 7-9 классов. Внедрена на уроках трудового обучения, черчения, физики и внеклассной работе.
Dissertation studies the development and scientific grounds of the methods of formation of technical design knowledge and drills during working training of pupils, based on technicsl & design activities process model. Its basic elements are didactic goal and task, principles and contents, methods, means (and their classification), results of the activities. The proposed form promotes rise of efficiency of TDKS during the working training of pupils of forms 7-9. Implemented at the lessons of industrial arts, techical drawfing, physics and during exiracurriculum activities.