Статтю присвячено питанням формування готовності майбутніх учителів початкової школи до міжкультурного спілкування під час професійної підготовки студентів у закладах вищої освіти (ЗВО). Досліджено стан формування міжкультурної комунікації, що сприяє вдосконаленню та підвищенню якості освіти майбутніх учителів початкової школи. Розкрито механізми формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано роль іноземної мови в навчальному процесі, обґрунтовано важливість пошуку балансу у використанні національних мов й англійської як загальноприйнятої lingua franca. У контексті змісту навчання педагогічних дисциплін та іноземної мови запропоновано оновлення навчальних матеріалів на основі комунікативного й діяльнісного підходів, формування навичок міжкультурної комунікації, упровадження інноваційних педагогічних та інформаційних технологій, використання інтерактивних форм навчальної роботи.
Статья посвящена вопросам формирования готовности будущих учителей начальной школы к межкультурному общению во время профессиональной подготовки студентов в учреждениях высшего образования (УВО). Исследовано состояние формирования межкультурной коммуникации, что способствует совершенствованию и повышению качества образования будущих учителей начальной школы. Раскрыты механизмы формирования профессионально-коммуникативной компетентности будущих специалистов. Проанализирована роль иностранного языка в учебном процес специалистов. Проанализирована роль иностранного языка в учебном процесспециалистов. Проанализирована роль иностранного языка в учебном процессе, обоснована важность поиска баланса в использовании национальных языков и английского как общепринятой lingua franca. В контексте содержания обучения педагогических дисциплин и иностранного языка предложено обновление учебных материалов на основе коммуникативного и деятельностного подходов, формирования навыков межкультурной коммуникации, а также внедрение инновационных педагогических и информационных технологий, использование интерактивных форм учебной работы.