Короткий опис(реферат):
У монографії відображені теоретико-методологічне й емпіричне
узагальнення результатів дослідження, проаналізовано методологічні та методичні
аспекти психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного
навчання. Теоретично обґрунтовано інноваційні підходи у професійній освіті:
транспарентний, партисипативний та диверсифікаційний. Запропоновано систему
психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.
Втілено авторську концепцію психолого-педагогічної підготовки майбутніх
педагогів професійного навчання. Розроблено інформаційне студентоцентроване
портативне середовище психолого-педагогічної підготовки педагога, що
реалізовано на платформі MOODLE.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів закладів професійної
(професійно-технічної) та вищої освіти, слухачів інститутів післядипломної
педагогічної освіти.