Publication: Розвиток професійного мислення в процесі організованої діяльності студентів
Loading...
Files
Date
2013
Authors
Шайда, О. Г.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
У статті представлені основні підходи й концептуальні позиції розвитку професійного мислення студентів – майбутніх учителів гуманітарного профілю. Розглянуто специфіку професійного розвитку студентів в умовах застосування активних психотехнологій навчання, спрямованих на активізацію особистісних ресурсів, стимулювання творчої активності, розвиток професійного мислення.
В статье представлены основные подходы и концептуальные позиции развития профессионального мышления студентов – будущих учителей гуманитарного профиля. Рассмотрена специфика профессионального развития студентов в условиях применения активных психотехнологий обучения, направленных на активизацию личностных ресурсов, стимулирования творческой активности, развитие профессионального мышления.
В статье представлены основные подходы и концептуальные позиции развития профессионального мышления студентов – будущих учителей гуманитарного профиля. Рассмотрена специфика профессионального развития студентов в условиях применения активных психотехнологий обучения, направленных на активизацию личностных ресурсов, стимулирования творческой активности, развитие профессионального мышления.
Description
Keywords
професійний розвиток, професійне мислення, психотехнології, профессиональное развитие, профессиональное мышление, психотехнологии
Citation
Шайда О. Г. Розвиток професійного мислення в процесі організованої діяльності студентів / О. Г. Шайда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 40 (64). – С. 334-339.