У статті науково обґрунтовано доцільність вивчення математичного аналізу з використанням електронних підручників, що суттєво прискорить формування в Україні інформаційного суспільства. Наведено важливі умови практичного створення та подальшого використання електронних підручників з математичного аналізу та проведено системний аналіз сучасних програмних засобів, призначених для розробки електронних підручників. Наведено приклад формування електронного підручника у частині вивчення поняття збіжності в метричних просторах (зокрема, в просторі дійсних чисел зі стандартною метрикою). Систематизовано програмні засоби, які відкривають можливість створювати не тільки електронні підручники, але й електронні навчальні комплекси.
В статье научно обоснована целесообразность изучения математического анализа с использованием электронных учебников, существенно ускорит формирование в Украине информационного общества. Приведены важные условия практического создания и последующего использования электронных учебников по математическому анализу и проведен системный анализ современных программных средств, предназначенных для разработки электронных учебников. Приведен пример формирования электронного учебника в части изучения понятия сходимости в метрических пространствах (в частности, в пространстве действительных чисел со стандартной метрикой). Проведен системный анализ основных программ создания электронных учебников. В частности, проведена сравнительная характеристика таких программных средств как Microsoft HTML Help, Windows Media Center, Document Suite, FlashBack Professional Edition и др. Систематизированы программные средства, которые открывают возможность создавать не только электронные учебники, но и электронные учебные комплексы.
The article presents the important conditions of practical creation and subsequent use of electronic textbooks on mathematical analysis and systematic analysis of modern software tools for the design of electronic textbooks.A systematic analysis of the main programs to create electronic textbooks. In particular, the comparative characteristics of such software as Microsoft HTML Help, Windows Media Center, Document Suite, FlashBack Professional Edition and others. Systematized software tools that provide an opportunity to create not only electronic textbooks, but also e-learning systems.