У статті автором досліджується особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення економічних дисциплін майбутніми вчителями технологій. Обґрунтовується доцільність удосконалення їх економічної підготовки. Робиться акцент на інформатизації освіти як невід’ємного елементу сучасної підготовки педагогічних фахівців. Здійснено аналіз інформаційно-комунікаційних технологій на предмет їх використання в вищій педагогічній освіті відповідно до сучасних умов. Робиться акцент на актуальності використання мережі Інтернет та хмарних сервісів. Як приклад наводиться авторська методика використання хмарного сервісу Google під час вивчення дисципліни “Основи підприємницької діяльності”. Виконуючи поставлені завдання, студенти мали можливість поєднувати самостійну роботу з використанням мережі Інтернет та хмарних сервісів та інтерактивних форм навчання під час практичних аудиторних занять. Так, наприклад, було проаналізовано найбільш популярні логотипи товарів та послуг, визначено причини успіху їх використання та зроблена спроба їх адоптації до сучасних умов не тільки шляхом зміни рисунку або його доповнення але й за допомогою внесення змін у його змістове наповнення. Мета проведеного студентами дослідження полягала в дослідженні причин успіху світових фірм та аналізі їх маркетингової діяльності. Великe значення мало інтерактивне обговорення результатів діяльності, що дозволило зрозуміти майбутнім учителям технологій важливість їх економічної підготовки.
Використання хмарних сервісів дало змогу уникнути дублювання підібраної студентами інформації, сприяло підвищенню їх зацікавленості до освітньої діяльності та спростило викладачу перевірку поставлених завдань та зменшило час на консультування студентів. Отримані під час такої роботи знання студенти можуть використовувати під час організації та проведення проектної діяльності під час проходження практики на робочому місці вчителя технологій та під час виконання теоретичної частини дипломного проекту.
В статье автором исследуются особенности использования информационно-коммуникационных технологий во время изучения экономических дисциплин будущими учителями технологий. Обосновывается целесообразность усовершенствования их экономической подготовки. Делается акцент на информатизации образования как неотъемлемого элемента современной подготовки педагогических специалистов. Осуществлен анализ информационно-коммуникационных технологий на предмет их использования в высшем педагогическом образовании в соответствии с современными условиями. Делается акцент на актуальности использования сети Интернет и облачных сервисов. Как пример приводится авторская методика использования облачного сервиса Google во время изучения дисциплины “Основы предпринимательской деятельности”. Выполняя поставленные задания, студенты имели возможность сочетать самостоятельную работу с использованием сети Интернет и облачных сервисов и интерактивных форм учебы во время практических аудиторных занятий. Так, например, были проанализированы наиболее популярные логотипы товаров и услуг, определены причины успеха их использования и сделана попытка их адаптации к современным условиям не только путем изменения рисунка или его дополнения, но и с помощью внесения изменений в его смысловое наполнение. Цель проведенного студентами исследования заключалась в исследовании причин успеха мировых фирм и анализе их маркетинговой деятельности. Большое значение имело интерактивное обсуждение результатов деятельности, что позволило понять будущим учителям технологий важность их экономической подготовки. Использование облачных сервисов позволило избежать дублирования подобранной студентами информации, способствовало повышению их заинтересованности к образовательной деятельности, упростило преподавателю проверку поставленных заданий и уменьшило время на консультирование студентов. Полученные во время такой работы знания студенты могут использовать во время организации и проведения проектной деятельности во время прохождения практики на рабочем месте учителя технологий и во время выполнения теоретической части дипломного проекта.
In the article the author studies the peculiarities of using information and communication technologies in the process of studying economics courses by future teachers of technologies. The expediency of improving future teachers’ economic training is proved. It is emphasized on informatization of education as an integral element of today training of pedagogical specialists. The analysis of information and communication technologies for the purpose of their use in higher pedagogical education taking into account the current conditions was carried out. The emphasis is placed on the relevance of using the Internet and cloud services. The author’s methods of using Google cloud service while studying the course “Fundamentals of Entrepreneurship” is presented as an example. Solving the given tasks the students were able to combine their independent work with the use of the Internet and cloud services and interactive forms of training at practical classroom lessons. For example, the most popular logos of goods and services were analyzed, the reasons of the success of their use were determined, and an attempt to adapt them to modern conditions not only by changing the design or adding it, but also by making changes in its substantive content was made. The purpose of the research conducted by the students was to study the reasons of the success of world firms and analyze their marketing activities. The interactive discussion of the results of activity was of great importance and it allowed the future teachers of technologies to understand the necessity of their economic training. The use of cloud services allowed to avoid duplication of selected by students information, to increase their interest in educational activity, to simplify teacher’s checking of the tasks and reduce the time for consulting the students. Students can use the knowledge gained during such work to organize and carry out the project activity during their practical training as teachers of technologies as well as while working at the theoretical part of the diploma project.