Сьогочасні реалії свідчать про постійне зростання потреб у комунікації та співпраці між людьми різних національностей та культур, а змінена система освіти та державний освітній стандарт з іноземної мови спонукають до значних змін у самому підході до процесу викладання, до перегляду та оновлення дидактичних методів навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. У статті розглядаються дидактичні аспекти діалогічного мовлення в контексті комунікативного підходу до вивчення англійської мови та описано досвід використання деяких методичних стратегій, спрямованих на розвиток діалогічного мовлення студентів, узагальнено науково-методичні засоби розвитку діалогічного мовлення на практичних заняттях з англійської мови у студентів ЗВО та наведено деякі стратегії, спрямовані на покращення та вдосконалення розвитку діалогічного мовлення. Щоб досягнути вільного володіння англійською мовою студентами, викладачу необхідно якомога більшу увагу звертати на розвиток комунікативних навичок шляхом як монологічного, так і діалогічного мовлення. Найбільш ефективним методом формування іншомовної комунікативної компетенції студентів є саме діалогічне мовлення. Статтю присвячено висвітленню та узагальненню науково-методичних засобів розвитку діалогічного мовлення, які використовуються в процесі практичних занять ЗВО. Виділено дидактичні аспекти діалогічного мовлення в контексті комунікативного підходу до вивчення мови, наведено деякі методичні стратегії, спрямовані на розвиток діалогічного мовлення як одного з ключових методів формування іншомовної комунікативної компетенції (напр., “Тематична дискусія”, “Групове дослідження”, “Телефонна розмова” та ін.). Акцентується увага на перевагах використання діалогічного мовлення зі студентами, які вивчають англійську мову як іноземну з метою набуття навичок комунікативної компетенції.
Сегодняшние реалии свидетельствуют о постоянном росте потребности в коммуникации и сотрудничестве между людьми разных национальностей и культур, а измененная система образования и государственный образовательный стандарт по иностранному языку побуждают к значительным изменениям в самом подходе к процессу преподавания, к пересмотру и обновлению дидактических методов обучения иностранным языкам в заведениях высшего образования. В статье рассматриваются дидактические аспекты диалогической речи в контексте коммуникативного подхода к изучению английского языка и описывается опыт использования некоторых методических стратегий, направленных на развитие диалогической речи студентов, обобщены научно-методические средства развития диалогической речи на практических занятиях по английскому языку у студентов вузов и приведены некоторые стратегии, направленные на улучшение и совершенствование развития диалогической речи. Чтобы достичь свободного владения английским языком студентами, преподавателю необходимо как можно большее внимание обращать на развитие коммуникативных навыков путем как монологического, так и диалогического вещания. Наиболее эффективным методом формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов является именно диалогическая речь. Статья посвящена освещению и обобщению научно-методических средств развития диалогической речи, которые используются в процессе практических занятий вузов. Выделены дидактические аспекты диалогической речи в контексте коммуникативного подхода к изучению языка, приведены методические стратегии, направленные на развитие диалогической речи, как одного из ключевых методов формирования иноязычной коммуникативной компетенции (напр., “Тематическая дискуссия”, “Групповое исследования”, “Телефонный разговор” и др.). Акцентируется внимание на преимуществах использования диалогической речи со студентами, изучающими английский язык, как иностранный, в русле приобретения навыков коммуникативной компетенции.
Current realities indicate a steady growth in the need for communication and cooperation between people of different nationalities and cultures, and the changed system of education and the state educational standard of a foreign language induce significant changes in the approach to the teaching process, to the revision and updating of didactic methods of teaching foreign languages in institutions of higher education. The article is dedicated to the coverage and generalization of scientific and methodological means of the dialogue speech development, which are used in the process of practical training of universities. The didactic aspects of dialogical speech in the context of the communicative approach to language learning are highlighted, some methodological strategies aimed at developing dialogue speech as one of the key methods of forming a foreign language communication competence (for example, “Thematic discussion”, “Group research”, “Telephone conversation” etc.). The emphasis is on the benefits of using dialogic speech with students who study English as a foreign language in the context of acquiring skills in communicative competence.