Нині в державі склалася не краща ситуація з поповненням науковими кадрами новітньої генерації, тому є проблематичним стимулювати створення умов задля зацікавлення та залучення перспективної молоді до наукової діяльності. Методика залучення молоді до наукової діяльності, що використовувалася І. Є. Таммом, не втратила ефективності і у наш час, є прогресивною, інноваційною, дієвою та такою, що добре себе зарекомендувала роками. У статті показано важливість, актуальність науково-педагогічних ідей І. Є. Тамма для сучасного етапу розвитку педагогіки та історії педагогіки. Розкрито систему залучення молоді до наукової діяльності на основі дослідження науково-педагогічної спадщини І. Є. Тамма в закладах вищої освіти України. Серед таких закладів вищої освіти можна виокремити наукові школи Центральноукраїнського педагогічного університету ім. В. Винниченка. Робота, що проводиться в цьому напрямі, є результативною та такою, що потребує висвітлення. У статті показані результати семирічної діяльності Лабораторії дидактики фізики, технологій і професійної освіти (ЛАБДФТПО) Інституту педагогіки НАПН України у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, розкритті підходи до організації діяльності молодих науковців. Використання інноваційної методики залучення молоді до наукової діяльності (яка в цілому відображає стиль та методику роботи І. Є. Тамма) дає свої позитивні результати, що детальніше розглянуто в статті.
Ныне в государстве сложилась не лучшая ситуация с пополнением научными кадрами новейшей генерации, поэтому проблематично стимулировать создание условий ради интереса и привлечения перспективной молодежи к научной деятельности. Методика привлечения молодежи к научной деятельности, которая использовалась И. Е. Таммом, не потеряла эффективности и в наше время, является прогрессивной, инновационной, действенной и такой, которая хорошо себя зарекомендовала годами. В статье показано важность, актуальность научно-педагогических идей И. Е. Тамма для современного этапа развития педагогики и истории педагогики. Раскрыто систему привлечения молодежи к научной деятельности на основе исследования научно-педагогического наследия И. Е. Тамма в учреждениях высшего образования Украины. Среди таких заведений высшего образования можно выделить научные школы Центрально педагогического университета им. В. Винниченко. Работа, проводимая в данном направлении является результативной и требующей освещения. В статье показаны результаты семилетней деятельности Лаборатории дидактики физики, технологии и профессионального образования (ЛАБДФТПО) Института педагогики АПН Украины в Центральногосударственном педагогическом университете имени Владимира Винниченко, раскрытии подходы к организации деятельности молодых ученых. Использование инновационной методики привлечения молодежи к научной деятельности (которая в целом отражает стиль и методику работы И. Е. Тамма) дает свои положительные результаты, подробнее рассмотрены в статье.
At present, the situation in the country is not the best situation with the replenishment of scientific personnel of the new generation, so it is problematic to stimulate the creation of conditions for the interest and involvement of promising young people in scientific activity. The technique of involving young people in scientific activity, used by IE Tamm, has not lost its effectiveness and is nowadays progressive, innovative, effective and well-proven over the years. The article shows the importance, relevance of scientific and pedagogical ideas of I. E. Tamma for the modern stage of development of pedagogy and history of pedagogy. The system of attraction of young people to scientific activity on the basis of research of scientific and pedagogical heritage of I. E. Tamma in higher education institutions of Ukraine. Among such institutions of higher education can be distinguished scientific schools of the Central Ukrainian Pedagogical University. V. Vynnychenko The work carried out in this direction is productive and needs to be highlighted. The article presents the results of the seven-year activity of the Laboratory of Didactics of Physics, Technologies and Professional Education (LABDFTPO) of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine at the Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, disclosing approaches to the organization of the activities of young scientists. The use of an innovative technique for attracting young people to scientific activity (which generally reflects the style and methodology of I. E Tamm) gives his positive results, which is discussed in more detail in the article.