Постійно зростаючі потреби у здійсненні іншомовної комунікації англійською мовою як мовою міжнародного спілкування викликали потребу в удосконаленні існуючих і використанні нових підходів у процесі навчання англійської мови. При цьому методичні підходи до читання, як одного з чотирьох основних видів мовленнєвої діяльності також змінюються, зокрема завдяки активному розвитку сучасних інформаційних технологій. У статті розглянуто сучасні методичні підходи щодо розвитку навичок читання англійською мовою. Наголошено на ролі англійської мови в процесі глобалізації, яка і спричинила зростання потреби в здійсненні іншомовної комунікації. Проведено аналіз сучасних методичних підходів щодо розвитку навичок читання англійською мовою, а також їх переваг та недоліків. Особлива увага приділена проведенню занять у формі читацького театру, з використанням комунікативного підходу, основною метою якого є є розвиток навичок читання англійською мовою як одного з основних видів мовленнєвої діяльності за допомогою застосування різних прийомів і способів, які сприяють успішному здійсненню акту іншомовної комунікації. Зважаючи на постійне зростання інтересу до вивчення іноземних мов та бурхливий розвиток інформаційних технологій, набуває особливої актуальності питання дистанційного навчання іноземної мови, використання мобільних пристроїв (телефонів та планшетів). Також у статті визначено напрямки подальших перспективних досліджень.
Постоянно возрастающая необходимость в осуществлении иноязычной коммуникации на английском языке – языке международного общения обусловила возникновение потребности в усовершенствовании существующих и использовании новых подходов в процессе обучения английскому языку. При этом методические подходы к чтению, как одного из четверых основных видов речевой деятельности также меняются, в частности благодаря активному развитию современных информационных технологий. В статье рассмотрены современные методические приемы по развитию умений и навыков чтения на английском языке. Отмечена роль английского языка в процессе глобализации, которая и вызвала необходимость в осуществлении иноязычной коммуникации. Особое внимание обращено на коммуникативный метод изучения иностранных языков, основной целью которого является развитие навычек чтения на английском языке как одного из основных видов речевой деятельности с помощью применения разных приемов и образов, которые способствуют успешному осуществлению акта иноязычной коммуникации. Принимая во внимание постоянный рост интереса к изучению иностранных языков и бурное развитие информационных технологий, особенно актуальным становится вопрос дистанционного обучения иностранному языку, использованию мобильных устройств (телефонов и планшетов). А также в статье определены направления последующих перспективных исследований.
The constantly growing need for foreign language communication in English as a language of international communication has called for improved existing and the use of new approaches in the learning of English. At the same time, methodological approaches to reading, as one of the four main types of speech activity, are also changing, in particular due to the active development of modern information technologies. The article discusses modern teaching methods for developing reading and writing skills in English. The role of the English language in the globalization process, which caused the need for the implementation of foreign language communication, is noted. Particular attention is paid to the communicative method of studying foreign languages, the main purpose of which is to develop reading skills in English as one of the main types of speech activity through the use of different techniques and images that contribute to the successful implementation of the act of foreign language communication.
Taking into account the constant growth of interest in the study of foreign languages and the rapid development of information technologies, the issue of distance learning a foreign language and the use of mobile devices (phones and tablets) becomes especially urgent. And also in the article the directions of subsequent prospective studies are determined.