Сьогодні від нового покоління вимагаються розвинені особистісні якості, які давали б йому змогу креативно підходити до вирішення сучасних проблем і згодом виховувати і навчати нове покоління. У зв’язку з цим перед викладачем англійської мови постають нові завдання зі створення оптимальних умов для розвитку студентів-філологів та формування майбутнього викладача англійської мови нової формації. Статтю присвячено впровадженню інтерактивних технологій у процесі підготовки викладача англійської мови. XXI сторіччя відкрило можливості для розвитку новітніх інтерактивних технологій, де вчені розробляють шляхи, як навчити спілкуватися іноземними мовами, зокрема англійською. Мета статті полягає в тому, щоб запропонувати перевірені інтерактивні технології для використання їх в процесі підготовки викладача англійської мови та створення комфортних умов, за яких студент зможе вільно спілкуватися англійською мовою та довести ефективність їх використання.
Інтерактивна діяльність на практичних заняттях з англійської мови передбачає розвиток й організацію спілкування двох і більше осіб, що веде до взаємодії і взаєморозуміння, до спільного рішення значущих для кожного учасника завдань. Домінування однієї думки над іншою не може бути при інтерактиві. Методи з широким спектром можливостей, такі як дискусії, диспути, рольові ігри, характеризуються значною змістовністю, чіткою структурою, більш цілеспрямованою і організованою участю майбутніх викладачів, активністю прояву позицій. Це все й забезпечує комплексний вплив на інтелектуальну, емоційну і мотиваційну сферу студентів.
Сегодня от нового поколения требуются развитые личностные качества, которые давали бы ему возможность креативно подходить к решению современных проблем и со временем воспитывать и учить новое поколение. В связи с этим перед преподавателем английского языка возникают новые задачи по созданию оптимальных условий для развития студентов-филологов и формирования будущего преподавателя английского языка новой формации. Статья посвящена внедрению интерактивных технологий в процессе подготовки преподавателя английского языка. XXI век открыл возможности развития новейших интерактивных технологий, где ученые разрабатывают пути, как научить общаться на иностранных языках, в том числе английском. Цель статьи заключается в том, чтобы предложить проверенные интерактивные технологии для использования их в процессе подготовки преподавателя английского языка и создание комфортных условий, при которых студент сможет свободно общаться на английском языке и доказать эффективность их использования. Интерактивная деятельность на практических занятиях по английскому языку предусматривает развитие и организацию общения двух и более лиц, ведет к взаимодействию и взаимопониманию, к общему решению значимых для каждого участника задач. Доминирование одной мысли над другой не может быть при интерактиве. Методы с широким спектром возможностей, такие как дискуссии, диспуты, ролевые игры, характеризуются значительной содержательностью, четкой структурой, более целенаправленным и организованным участием будущих преподавателей, активностью проявления позиций. Это все и обеспечивает комплексное воздействие на интеллектуальную, эмоциональную и мотивационную сферу студентов.
Today, a new generation is required to develop personal qualities that would enable it to creatively approach contemporary problems and subsequently educate and educate the next generation. In this regard, the English teacher is faced with new tasks to create optimal conditions for the development of philological students and to form a future English teacher of the new formation.
The article is devoted to introduction of interactive technologies in the process of preparation of English language teacher. The 21st century opened up opportunities for the development of the latest interactive technologies, where scientists are developing ways to teach them to communicate in foreign languages, generally in English. The purpose of the paper is to offer proven interactive technologies for using them in the process of preparing an English language teacher and create comfortable conditions in which the student will be able to communicate fluently in English and to prove the effectiveness of their use. Interactive activities in English practice classes involve the development and organization of communication between two or more leads leading to mutual interaction and mutual understanding to the joint decision of the tasks important for each participant. The domination of one thought over another can not be interacting. Methods with a wide range of opportunities, such as discussions, disputes, role plays, are characterized by considerable content, clear structure, more focused and organized participation of future teachers, activity of displaying positions. It all provides a comprehensive impact on the intellectual, emotional and motivational sphere of students.