Серед основних методичних проблем викладання англійської мови у закладах вищої освіти провідного значення набуває використання інтерактивних технологій, що забезпечують реалізацію комунікативного підходу, сприяють формуванню іншомовної компетентності. До найефективніших інтерактивних технологій навчання належить кейс-технологія, що дає змогу активізувати процес іншомовної комунікації, проблематизувати навчальний матеріал, сформувати у студентів досвід практичного використання набутих знань, умінь і навичок під час вивчення іноземної мови.
У статті теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність використання кейс-технології на практичних заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти. Розкрито сутність кейс-технології, яка полягає у вивченні конкретних випадків (ситуацій, історій, тексти яких називаються “кейсами”) із життя та професійної діяльності для спільного аналізу, обговорення та вироблення рішень. Проаналізовано переваги використання кейсів на практичних заняттях з англійської мови, розглянуто структурні елементи кейсу. Виокремлено основні етапи впровадження кейс-технології, наведено приклад використання кейс-технології на практичних заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти.
Доведено, що використання кейс-технології дає змогу актуалізувати лексику у процесі аналізу й обговорення пропонованих проблемних ситуацій, відпрацьовувати практичні вміння будувати монологічні висловлювання, брати участь у діалогах і навчальних дискусіях за темою кейсу, підвищувати інтерес до вивчення іноземної мови шляхом проблематизації навчального матеріалу.
Среди основных методических проблем преподавания английского языка в заведениях высшего образования большое значение имеет использование интерактивных технологий, которые обеспечивают реализацию коммуникативного подхода, содействуют формированию иноязычной компетентности. К наиболее эффективным интерактивным технологиям обучения принадлежит кейс-технология, которая дает возможность активизировать процесс иноязычной коммуникации, проблематизировать учебный материал, сформировать у студентов опыт практического использования приобретенных знаний, умений и навычек во время изучения иностранного языка.
В статье теоретически обоснована и практически проверена эффективность использования кейс-технологии на практических занятиях по английскому языку в высших учебных заведениях. Раскрыта сущность кейс-технологии, которая состоит в изучении конкретных случаев (ситуаций, историй, тексты которых называются “кейсами”) из жизни и профессиональной деятельности для общего анализа, обсуждения и формирования решений. Проанализированы преимущества использования кейсов на практических занятиях по английскому языку, рассмотрены структурные элементы кейса. Выделены основные этапы внедрения кейс-технологии, приведен пример использования кейс-технологии на практических занятиях по английскому языку в высших учебных заведениях. Доказано, что использование кейс-технологии позволяет актуализировать лексику в процессе анализа и обсуждения предлагаемых проблемных ситуаций, отрабатывать практические умения строить монологические высказывания, участвовать в диалогах та дискуссиях по теме кейса, повышать интерес к изучению иностранного языка путем проблематизации учебного материала.
Among the main methodological problems of teaching English in higher education institutions, the use of interactive technologies that provide a communicative approach and contribute to the formation of foreign language competence is of great importance. The most effective interactive learning technologies include case technology, which makes it possible to activate the process of foreign language communication, to problematize educational material, to form students’ experience in the practical use of acquired knowledge, skills and abilities while learning a foreign language. The article theoretically justified and practically tested the effectiveness of the case-technology use on practical English classes in institutions of higher education. The main ideas of the case-technology is revealed, the advantages of using cases on practical English classes are analysed, the structural elements of the case are considered. The main stages of the case-technology introduction in universities, and the example of the case-technology use on practical English classes in institutions of higher education are given. It is proved that the use of case-technology allows to update the vocabulary in the process of analysing and discussing the proposed problem situations, to develop the practical skills while making up the monologues, to participate in dialogues and discussions on the case topic, to increase interest in learning foreign language through problematization of the educational material.