Фактор особистісного зростання людини в ХХI виходить на перший план мотиваційних устремлінь молодого покоління: свобода пересування по всьому світу, взаємопроникнення економік, міжнародний поділ праці, інтенсифікація процесу торгівлі та ін. Це є викликами сучасності, що різко стимулюють вивчення іноземних мов та вимагають глибоких і якісних змін викладання іноземної мови в середній та вищій школі.
У сучасних умовах самостійність стає професійно необхідною якістю особистості будь-якого спеціаліста. Таким чином, підготовка майбутніх спеціалістів у вищому навчальному закладі має орієнтуватися на формування у студентів цієї якості. Вираження самостійності особистості – вчинки, дії, висловлювання, оцінка особистості стосовно як тих, хто оточує, так і самої себе; самостійність виявляється в результатах діяльності, у характері становлення до довкілля і спрямованості поведінки. У світлі сучасної освітньої концепції особливого сенсу набуває процес самоосвіти як засобу розвитку творчої індивідуальності, збереження людської гідності, спосіб “вбудовування себе” в соціокультурний процес, у суспільство. В умовах реформування національної системи вищої освіти питання наукової організації навчально-виховного процесу набуває особливого значення, оскільки передбачає не лише визначення якості підготовки фахівців, а й забезпечує майбутнє економіки. Самостійна робота студента під контролем і без контролю викладача повинна розглядатися як важлива частина всіх складових навчального процесу, забезпечуватися навчальними та науковими розробками, матеріально-технічною базою, мати високу мотивацію.
Фактор личностного роста человека в ХХI выходит на первый план мотивационных устремлений молодого поколения: свобода передвижения по всему миру, взаимопроникновение экономик, международное разделение труда, интенсификация процесса торговли и др. Это является вызовами современности, резко стимулирующими изучение иностранных языков, требующими глубоких и качественных изменений преподавания иностранного языка в средней и высшей школе.
В современных условиях самостоятельность становится профессионально необходимым качеством личности любого специалиста. Таким образом, подготовка будущих специалистов в высшем учебном заведении должны ориентироваться на формирование у студентов этого качества. Выражение самостоятельности личности – поступки, действия, высказывание, оценка личности относительно как тех, кто окружает, так и самой себя; самостоятельность отображается в результатах деятельности, в характере становления к окружающей среде и направленности поведения. В свете современной образовательной концепции особого смысла приобретает процесс самообразования как средства развития творческой индивидуальности, сохранение человеческого достоинства, способ "встраивания себя" в социокультурный процесс, в общество. В условиях реформирования национальной системы высшего образования вопросы научной организации учебно-воспитательного процесса приобретают особую значимость, так как они определяют не только качество подготовки специалистов, но и обеспечивают будущее экономики. Самостоятельная работа студента под контролем и без контроля преподавателя должна рассматриваться как важная часть всех составляющих учебного процесса, обеспечиваться учебными и научными разработками, материально-технической базой, иметь высокую мотивацию.
The human growth factor in XXI century comes to the forefront of the motivational aspirations of the young generation: freedom of movement around the world, interpenetration of economies, the international division of labor, the intensification of the trade process, etc. The above mentioned ones are challenges of our time, sharply stimulating the study of foreign languages, requiring profound and qualitative changes in the teaching of a foreign language in secondary and high school. In modern conditions independence becomes professionally necessary quality of personality of any specialist. Thus, the training of future specialists in higher education should be guided by the formation of students of this quality. Expression of personality autonomy - actions, actions, statements, assessment of personality in relation to both those around him and himself; independence is manifested in the results of activity, in the nature of becoming to the environment and the orientation of behavior. In the light of the modern educational concept, the process of self-education as a means of developing creative individuality, preserving human dignity, a way of “embedding oneself” into the socio-cultural process, into society, acquires a special meaning. The issues of the scientific organization of the educational process are of particular importance in the context of reforming the national system of higher education. They not only determine the quality of training, but also ensure the future of the economy. Independent work of a student under the control and without control of the teacher should be considered as an important part of all the components of the educational process, which is provided with educational and scientific developments, material and technical basis.