В статті розглядаються організаційно-педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів географії до професійної діяльності. Розглядається визначення поняття “організаційно-педагогічні умови” у науково-педагогічній літературі. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя географії до професійної діяльності в рамках нашого дослідження розглядаються в умовах застосування інтерактивних технологій. В роботі запропановано наступні організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів географії: створення оптимальних умов для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів шляхом застосування інтерактивних технологій; застосування інтерактивних технологій для моделювання проблемних професійно-комунікативних ситуацій; активізація пізнавальної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій. Також представлені методи реалізації вище зазначених організаційно-педагогічних умов. У статті обґрунтовуються переваги застосування інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх вчителів географії та пропонуються перспективи подальшого розвитку удосконалення застосування інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів.
В статье рассматриваются организационно-педагогические условия применения интерактивных технологий в подготовке будущих учителей географии к профессиональной деятельности. Рассматривается определение понятия “организационно-педагогические условия” в научно-педагогической литературе. Организационно-педагогические условия подготовки будущего учителя географии к профессиональной деятельности в рамках нашего исследования рассматриваются в условиях применения интерактивных технологий. В работе предложены следующие организационно-педагогические условия подготовки будущих учителей географии: создание оптимальных условий для повышения мотивации учебной деятельности студентов путем применения интерактивных технологий; применение интерактивных технологий для моделирования проблемных профессионально-коммуникативных ситуаций; активизация познавательной деятельности с применением интерактивных технологий. Также представлены методы реализации вышеуказанных организационно-педагогических условий.
В статье обосновываются преимущества применения интерактивных технологий для формирования готовности к профессиональной деятельности будущих учителей географии и предлагаются перспективы дальнейшего развития усовершенствования применения интерактивных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей.
The article discusses the organizational and pedagogical conditions for the use of interactive technologies in the preparation of future teachers of geography for professional activities. The definition of the concept of “organizational and pedagogical conditions” in the scientific and pedagogical literature is considered. The organizational and pedagogical conditions of preparing the future teacher of geography for professional activities in the framework of our research are considered in terms of the use of interactive technologies. The paper suggests the following organizational and pedagogical conditions for training future teachers of geography: the creation of optimal conditions for increasing the motivation of students’ learning activities through the use of interactive technologies; the use of interactive technologies to model problematic professional communicative situations; activization of cognitive activity using interactive technologies. Also presented are methods for implementing the above organizational and pedagogical conditions. The article substantiates the advantages of the use of interactive technologies for the formation of readiness for the professional activities of future teachers of geography and suggests prospects for the further development of improving the use of interactive technologies in the training of future teachers.