This article describes conditions and the potential feasibility of learning speaking in the EFL classroom; what successful speaking entails as at the surface level as well as at a more deeply-stuctured level of study. The main psycholinguistic tasks were suggested by Levelt, namely: conceptualization, formulation, articulation, self-monitoring and automation. The challenges that teachers face when teaching speaking – especially at high levels and the difficulties students have to cope with and overcome when attempting to speak foreign language have covered in the article. If the atmosphere in the group is hostile and the student concerned is afraid of being ridiculed, speaking becomes imposible. Many problems may appear and language users have to adjust our conversation. Being knowledgeable with certain rules and principles in the abstract is not enough. In order to send an oral message, speakers should be skilful at it. Teachers are crucial in the view of learning to speak that students may have. Teachers can and should do a great deal to pave the way to more EFL speaking in class. The more oral practice students encounter in class, using the proper techniques, creating a supportive atmosphere in class, the better language users they’ll gradually become.
Стаття описує умови та потенційну можливість навчання говоріння на уроках іноземної англійської мови, що тягне за собою успішне мовлення як на поверхневому, так і на глибокому рівні навчання. Основні психолінгвістичні завдання були запропоновані Левелтом, а саме: концептуалізація, формулювання, артикуляція, самоконтроль та автоматизація. У статті висвітлюються проблеми, з якими стикаються викладачі при викладанні усного мовлення − особливо на високих рівнях, – та труднощі, з якими студенти повинні впоратися і долати, пробуючи говорити іноземною мовою. Якщо атмосфера в групі ворожа для студентів, які стурбовані, що над ними насміхаються, мовлення стає неможливим. Багато проблем може з’явитися під час розмови, і користувачі мови повинні пристосувати розмову до умов. Знання певних правил та принципів в абстрактному вигляді недостатньо. Для того щоб відправити усне повідомлення, доповідачі повинні бути в цьому вправними. Викладачі мають вирішальне значення у погляді навчання говоріння, що студенти можуть мати. Викладачі можуть і повинні зробити багато для того, щоб прокласти шлях до більшої кількості говоріння іноземною англійською мовою у класі. Чим більшою буде усна практика, з якою стикаються студенти у класі, використовуючи відповідні методики, створюючи сприятливу атмосферу, тим кращими споживачами мови вони поступово стануть.
Статья описывает условия и потенциальную возможность обучения говорения на уроках иностранного английского языка, что влечет за собой успешная речь как на поверхностном, так и на глубоком уровне обучения. Основные психолингвистические задачи были предложены Левелтом, а именно: концептуализация, формулировка, артикуляция, самоконтроль и автоматизация. В статье освещаются проблемы, с которыми сталкиваются преподаватели при преподавании устной речи – особенно на высоких уровнях, – и трудности, с которыми студенты должны справиться и преодолеть, пытаясь говорить на иностранном языке. Если атмосфера в группе враждебная для студентов, они обеспокоены, что над ними смеются, речь становится невозможной. Многие проблемы могут появиться во время разговора и пользователи языка должны приспособить разговор к условиям. Знание определенных правил и принципов в абстрактном виде недостаточно. Для того чтобы отправить устное сообщение, докладчики должны быть в этом умелыми. Преподаватели имеют решающее значение во взгляде обучения говорению, что студенты могут иметь. Преподаватели могут и должны сделать многое для того, чтобы проложить путь к большему количеству говорения на иностранном английском языке в классе. Чем больше будет устная практика, с которой сталкиваются студенты в классе, используя соответствующие методики, создавая благоприятную атмосферу, тем лучшими потребителями языка они постепенно станут.