У статті розглядаються психолого-педагогічні умови, за допомогою яких відбувається ефективне навчання англійської мови студентів магістратури в процесі професійно орієнтованої підготовки, розглянуто сучасні підходи, комунікативний та ситуативний методи навчання англійської мови. Доведено, що забезпечення відповідних психолого-педагогічних умов дає змогу досягти продуктивних результатів у навчальній діяльності з розвитку іншомовної комунікативної компетентності магістрантів, визначити шляхи оптимізації та інтенсифікації навчального процесу. Навчання студентів іноземної мови в процесі професійно орієнтованого навчання вимагає забезпечення психолого-педагогічних умов, які сприяють ефективному навчанню, впливають на досягнення гарних результатів та розвиток іншомовної комунікативної компетентності магістрантів. Для того щоб викладання мови представляло справжню зміну не тільки в теорії, а й в процесі навчання, реформа цілей, матеріалів та оцінки є недостатньою. Необхідно приділяти особливу увагу підвищенню можливостей як для викладачів, так і для студентів, щоб вони могли переживати та практикувати способи інтеграції комунікативного досвіду на своїх заняттях, а в подальшому у вирішенні реальних життєвих і професійних проблем. Лише в такому випадку набуті знання матимуть цінність. Встановлено, що мотивація є центральною в будь-якому підході. Викладачі повинні підвищити інтерес студентів з початку заняття. Вони допомагають студентам будь-яким способом, який мотивує їх працювати з мовою. Усвідомлення ними важливості іноземної мови в їх житті та майбутній професійній діяльності, активізація навчального процесу, підвищення мотивації, ефективність навчання та зацікавленість студентів залежать від використання різних методів, принципів та новітніх інформаційних технологій у навчанні іноземних мов.
В статье рассматриваются психолого-педагогические условия, с помощью которых происходит эффективное обучение английскому языку студентов магистратуры в процессе профессионально-ориентированной подготовки, рассмотрены современные подходы, коммуникативный и ситуативный методы обучения английскому языку. Доказано, что обеспечение соответствующих психолого-педагогических условий, позволяет достичь продуктивных результатов в учебной деятельности по развитию иноязычной коммуникативной компетентности магистрантов, определить пути оптимизации и интенсификации учебного процесса.
Обучение студентов иностранному языку в процессе профессионально ориентированного обучения требует обеспечения психолого-педагогических условий, способствующих эффективному обучению, влияющих на достижение хороших результатов и развитие иноязычной коммуникативной компетентности магистрантов. Для того чтобы преподавание языка представляло настоящую смену не только в теории, но и в процессе обучения, реформа целей, материалов и оценки является недостаточной. Необходимо уделять особое внимание повышению возможностей как для преподавателей, так и для студентов, чтобы они могли переживать и практиковать способы интеграции коммуникативного опыта на своих занятиях, а в дальнейшем в решении реальных жизненных и профессиональных проблем. Только в таком случае приобретенные знания будут иметь ценность. Установлено, что мотивация является центральной в любом подходе. Преподаватели должны повысить интерес студентов с начала занятия. Они помогают студентам любым способом, который мотивирует их работать с языком. Осознание ими важности иностранного языка в их жизни и будущей профессиональной деятельности, активизация учебного процесса, повышения мотивации, эффективности обучения и заинтересованность студентов зависит от использования различных методов, принципов и новейших информационных технологий в обучении иностранным языкам.
The article deals with the psychological and pedagogical conditions that promote the effective English language teaching of students in the system of professional training, analyzes contemporary approaches, communicative and situational methods of English language teaching. It is proved that providing of the corresponding psychological and pedagogical conditions, allows to achieve productive results in educational activity on development of foreign language communicative competence of masters, to identify ways of optimization and intensification of educational process. It is determined that effective English language training of students is conditioned by two aspects: 1) the theoretical study of specific psychological and pedagogical peculiarities of students’ education and the formation on this basis of principles, the practical application of which should become a condition of successful training; 2) the choice of scientifically grounded teaching methods of the English language of undergraduate students in the system of professional training. The essence of foreign professional competence is considered and the psychological and pedagogical conditions of development of the foreign language communicative competence of the future specialist are analyzed. It is proved that the results of a foreign language learning are much better in the existence of students’ cognitive interest and motivation based on understanding the importance of a foreign language in modern life and the possibilities of its use in professional activities. Foreign language should be an important component of the professional training of students of higher educational institutions. It is determined that the use of different methods, principles and new information technologies in the foreign languages teaching promotes the intensification of the educational process, increasing the motivation and effectiveness of learning in general, the interest of students and undoubtedly activate the student’s educational activity.