Короткий опис(реферат):
Проведене дослідження мало на меті отримання повної та об’єктивної картини сучасного стану розвитку громадянської освіти в Україні, яка реалізується засобами формальної і неформальної освіти, а також вивчення ефективних практик зарубіжного досвіду освіти для демократичного громадянства. Відповідно до мети використано адекватний комплекс сучасних методів дослідження. Зокрема, контент-аналіз відкритих інформаційних джерел дав змогу авторам дослідити зміст та дидактичні особливості навчально-методичних матеріалів, що впроваджуються в українській системі освіти, і проаналізувати міжнародні наукові видання і сайти у сфері громадянської освіти молоді.
Водночас тема аналітичного дослідження має безпосередній вихід у практичну площину професійної діяльності його авторів. Отже, безпосередній практичний досвід педагогічної діяльності у формальній освіті, а також у розвитку неформальної громадянської освіти молоді в межах програми Школа «Агенти змін» значно збагатив результати дослідження. Участь авторів інформаційно-аналітичного звіту в програмі професійного зростання «Громадянська освіта для молоді: реформа громадянської освіти в школах» (2015) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) дала змогу практично застосувати отриманий досвід з упровадження громадянської освіти в США в Україні і представити його у звіті.