У статті розглядаються основні поняття, що стосуються інформатизації сучасної освіти, показується роль комп’ютерних технологій в підготовці студентів. Розкрито вплив комп’ютерних технологій на підвищення якості освіти при застосуванні в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів. Розглядаються основні поняття, що стосуються інформатизації сучасної української освіти, показується роль комп’ютерних технологій в підготовці студентів. Проведений аналіз сучасних поглядів на інформатизацію освіти як на процес його забезпечення методологією і практикою розробки та оптимального використання сучасних інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання і виховання. В статті зазначається, що впровадження комп’ютерних технологій у сферу освіти слід розглядати як початок революційного перетворення традиційних методів і технологій навчання галузі освіти загалом. Важливу роль на цьому етапі відіграють комунікаційні технології.
Також у статті є аналіз та висвітлення основних переваг та проблем, які виникають при використанні комп’ютерних технологій у навчальному процесі, є окреслення моделі підготовки педагогічних працівників в умовах інформатизації суспільства. В українському освітньому просторі на сьогодні склалися об’єктивні передумови для системного використання на заняттях комп’ютерних засобів в організації навчального процесу. У зв’язку з тим, що зміст підготовки студентів педагогічного вузу має складну і багатокомпонентну структуру, відрізняється великою різноманітністю досліджуваних об’єктів, явищ і процесів, важливо забезпечити, поряд з глибоким засвоєнням значного обсягу теоретичних знань, розвиток у них професійних компетенцій, в тому числі інформаційної, що дає змогу творчо використовувати отримані на навчальних заняттях знання в різних навчальних і професійних умовах.
В статье рассматриваются основные понятия, относящиеся к информатизации современного образования, показывается роль компьютерных технологий в подготовке студентов. Раскрыто влияние компьютерных технологий на повышение качества образования при применении в профессиональной подготовке студентов высших учебных заведений. Рассматриваются основные понятия, относящиеся к вопросам информатизации современного украинского образования, показана роль компьютерных технологий в подготовке студентов. Проведен анализ современных взглядов на информатизацию образования как на процесс его обеспечения методологии и практики разработки и оптимального использования современных информационных технологий, ориентированных на реализацию психолого-педагогических целей обучения и воспитания. В статье отмечается, что внедрение компьютерных технологий в сферу образования следует рассматривать как начало революционного превращения традиционных методов и технологий обучения в отрасли образования в целом. Важную роль на этом этапе играют коммуникационные технологии. Проведен анализ и освещение основных преимуществ и проблем, возникающих при использовании компьютерных технологий в учебном процессе, определение модели подготовки педагогических работников в условиях информатизации общества.
Сегодня в образовательном пространстве Украины сложились объективные предпосылки для системного использования в организации учебного процесса компьютерных технологий. В связи с тем, что содержание подготовки студентов педагогического вуза имеет сложную и многокомпонентную структуру, отличается большим разнообразием изучаемых объектов, явлений и процессов, необходимо обеспечить, наряду с глубоким усвоением значительного объема теоретических знаний, развитие у них профессиональных компетенций, в том числе информационной, что позволяет творчески использовать полученные на занятиях знания в разных учебных и профессиональных условиях.
The article discusses the basic concepts related to the informatization of modern education, shows the role of computer technology in the preparation of students. The influence of computer technology on improving the quality of education when used in vocational training of students of higher educational institutions is disclosed. The basic concepts relating to the issues of informatization of modern Ukrainian education are considered, the role of computer technology in the preparation of students is shown. The analysis of modern views on the informatization of education as a process of its implementation of the methodology and practice of development and the optimal use of modern information technologies, focused on the implementation of the psychological and pedagogical goals of training and education was carried out. The article notes that the introduction of computer technology in the field of education should be considered as the beginning of the revolutionary transformation of traditional methods and technologies of education in the field of education in general. Important role in this stage play and communication technologies. Today in the educational space of Ukraine there are objective prerequisites for system use in the organization of the educational process computer technologies. Due to the fact that the content of training students of a pedagogical university has a complex and multicomponent structure, is distinguished by a large variety of studied objects, phenomena and processes, it is necessary to ensure, along with a deep mastering of a considerable amount of theoretical knowledge, the development of their professional competencies, including allows you to creatively use the knowledge gained in the classroom in different from the academic and professional conditions.