Короткий опис(реферат):
Книгу присвячено дослідженню організаційно-економічної інноваційної діяльності в системі вищої освіти України. Метою монографії є аналіз і узагальнення існуючих теоретичних і практичних досліджень інноваційної діяльності в сфері вищої освіти, розробка деяких засадничих положень до теорії інноватики вищої освіти, пошук, виявлення і дослідження економічних механізмів і соціальних складових інноваційного розвитку сфери вищої освіти як дієвого чинника підвищення ефективності та удосконалення управління національним господарством.
У роботі вивчається нова роль ВНЗ у сучасному суспільстві, досліджується соціально-економічна сутність інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах її реформування, аналізуються теоретичні засади організації інноваційної діяльності в сфері вищої освіти.
Для утворення апарату для виявлення, дослідження та розробки науково-теоретичних засад, методології та організації інноваційної діяльності в сфері вищої освіти і науки вводяться базові поняття нового наукового напряму - інноватики вищої освіти.
Вивчаються призначення, предмет і завдання інноватики вищої освіти, її основні напрямки (розділи), види і типи інновацій в освіті, головні завдання та основні напрями інноваційного розвитку сфери вищої освіти. Досліджено типи нововведень у системі вищої освіти, що можуть призводити до інноваційних змін. Проаналізовано засоби управління інноваційною діяльністю в освіті, складові чинники інноваційної політики ВИЗ та інноваційних відносин, а також особливості інтегрованої корпоративної інноваційної підприємницької культури у ВНЗ. Розглянуто поняття етичної економіки — етономіки.
Книга буде корисною керівникам і фахівцям у галузі інноваційного управління сферою вищої освіти, виконавчим особам із впровадження різних типів новацій у вищій освіті, керівникам вищих і середніх навчальних закладів, науковцям, викладачам, а також студентам галузі адміністрування, економічних і педагогічних спеціальностей.