ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Баюн, К. Й. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-23T05:19:19Z | |
dc.date.available | 2020-06-23T05:19:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Баюн, К. Й. Питання щодо вивчення німецької мови у закладах середньої освіти як другої іноземної / К. Й. Баюн // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.1) – С. 58-62. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29902 | |
dc.description.abstract | З’ясовано причини вибору вивчення німецької мови як другої іноземної у закладах середньої освіти. Представлено головні принципи навчання німецької мови відносно другої іноземної мови, ураховуючи специфічність умов навчання. Оскільки німецьку та англійську мови зараховують до групи германських мов, розглянуто їх спільні риси. Виділено основні чинники, що призводять до втрати у учнів інтересу до вивчення іноземної мови, адже проблема активності учня стає однією з актуальних в освітній практиці, тому важливим завданням до тих, хто вивчає мову, є викликати інтерес до мови, домогтися свідомого ставлення до його вивчення, що сприятиме підвищенню рівня успішності учнів. У статті також порушується питання щодо вирішення проблеми втрати інтересу школярів до досліджуваного предмету. Також йдеться про відмінності у навчанні іноземній мові від навчання інших шкільних предметів. Навчальний процес розглядається як модель реального міжкультурного спілкування, що включає чотири етапи оволодіння іншомовним спілкуванням, а саме, етап формування мовних навичок, їх вдосконалення, розвитку мовних умінь й навчання спілкуванню. Розглянуто питання щодо організації уроку німецької мови, оскільки ефективне засвоєння мовних навичок та інформації на уроці має пряму залежність від організації цього заняття. У дослідженні зосереджено увагу на розробці нестандартних уроків, який допоможе вирішити безліч проблем щодо успішного оволодіння іншомовного матеріалу, позаяк він найбільш повно враховує вікові особливості, інтереси, нахили, здібності кожного учня. Розглянуто форми нестандартних уроків, фактори, що обумовлюють труднощі активного засвоєння іншомовної лексики. З’ясовано, що ефективним на уроці є використання відеофільми, які створюють позитивне мовне середовище на уроках та у кілька разів підвищують мотивацію учнів, аніж класичні методи навчання. | ua |
dc.description.abstract | The article explains the reasons for choosing German as the second foreign language in secondary education. The main principles of teaching German in relation to the second foreign language are presented, taking into account the specific conditions of study. As German and English are included in the German group, their common features are examined. The main factors that cause students to lose interest in learning a foreign language are highlighted, since the problem of student activity becomes one of the topical ones in educational practice, so an important task for those who learn a language is to arouse interest in the language, to achieve a conscious attitude to the language. , which will improve student achievement. The article also addresses the issue of solving the problem of loss of interest of students in the subject under study. There are also differences in learning a foreign language from teaching other school subjects. The educational process is considered as a model of real intercultural communication, which includes four stages of mastering foreign language communication, namely, the stage of formation of language skills, their improvement, development of language skills and learning to communicate. The issue of organizing a German language lesson is addressed, since the effective acquisition of language skills and information in the lesson is directly dependent on the organization of the lesson. The study focuses on the development of non-standard lessons that will help solve many problems of successful mastery of foreign language material, as it fully takes into account the age characteristics, interests, inclinations, abilities of each student. Forms of non-standard lessons, factors that cause difficulties in actively mastering foreign language vocabulary are considered. It has been found that video lessons that create a positive language environment in lessons and several times increase students’ motivation than classical teaching methods are effective in the lesson. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | німецька мова | ua |
dc.subject | друга іноземна мова | ua |
dc.subject | урок німецької мови | ua |
dc.subject | нестандартний урок | ua |
dc.subject | іншомовна лексика | ua |
dc.subject | German | ua |
dc.subject | second foreign language | ua |
dc.subject | German lesson | ua |
dc.subject | non-standard lesson | ua |
dc.subject | foreign vocabulary | ua |
dc.subject.classification | 811.112.2 | ua |
dc.title | Питання щодо вивчення німецької мови у закладах середньої освіти як другої іноземної | ua |
dc.type | Article | ua |