Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчання іншомовного професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх фахівців

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антоненко, І. І.
dc.date.accessioned 2020-06-23T04:38:10Z
dc.date.available 2020-06-23T04:38:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Антоненко, І. І. Навчання іншомовного професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх фахівців / І. І. Антоненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 72 (т.1) – С. 23-26. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29887
dc.description.abstract Проаналізовано сучасний стан навчання іншомовного професійно орієнтованого писемного мовлення в існуючих наукових дослідженнях. Писемне мовлення розглядають як важливий фактор розвитку культури, освіти, засіб зберігання інформації, надійний спосіб міжкультурної взаємодії людей. Підкреслено, що навчання писемного мовлення розширює соціокультурні знання студентів, покращує їхні практичні навички. Випускник закладу вищого освіти має володіти навичками і вміннями створювати тексти різного ступеня складності, які відповідають певному стилю та жанру писемного мовлення. Особлива увага приділяється навчанню професійно орієнтованого письмового спілкування, яке спрямоване на формування творчої особистості, здатної успішно застосовувати лінгвістичні і спеціальні знання, що сприяють професійному розвитку. Зазначається важливість компетентнісного підходу до навчання та необхідність використання інтегрованого навчання, яке об’єднує знання суміжних наукових дисциплін. Професійно орієнтоване письмо є важливим видом мовленнєвої діяльності, яким студенти мають володіти відповідно до програмних та основних вимог рівня професійної підготовки студентів. Формування іншомовної комунікативної компетентності в письмі спрямоване на розвиток умінь спілкування в письмовій формі. Були виділені комунікативні наміри, які виникають при створенні писемних висловлювань. Інтегрована до навчального процесу пізнавальна й мотивована діяльність студента сприяє накопиченню ним професійного досвіду, формуванню його самостійності й креативності для вирішення завдань. Вважаємо за доцільне приділити увагу ролі писемного мовлення в інтегрованому навчанні, яке відкриває можливості для використання матеріалів навчальної інформації із різних галузей, що опановують студенти в процесі професійної підготовки. Зазначено, що збільшилась кількість досліджень навчання писемної комунікації із застосуванням комп’ютерних технологій. Майбутні фахівці мають бути готовими до сприйняття, обробки і розпо-всюдження інформації. Обґрунтовано доцільність застосування інтерактивного навчання з комп’ютерною підтримкою як процесу комунікації між його учасниками з метою формування вмінь писемного мовлення. ua
dc.description.abstract The current problems of teaching professionally oriented written communication in foreign language in existing scientific researches are analyzed. Written communication is determined as an important factor in the development of culture and education, a reliable way of intercultural interaction between people. It is emphasized that the teaching of written communication enhances students' socio-cultural knowledge, improves their practical skills. Future professionals should have the skills and ability to create texts of various degrees of complexity that are appropriate for the particular style and genre of the written communication for the dissemination of information. Particular attention is paid to the teaching of professionally oriented written communication, which aims at forming a creative personality, which is able to apply linguistic and special knowledge that contributes to his professional development. The importance of using a Competency-based learning approach in teaching and integrated training, which combines the knowledge of related disciplines, is noted. Professionally oriented writing is speech activity that students should have in accordance with the program requirements of the level of professional training of students. The formation of foreign language communicative competence in writing aims at the development of written communication skills. It is considered that the student’s cognitive and motivated activity in the learning process contributes to the accumulation of professional experience, the formation of his independence and creativity for solving problems. Specific attention is paid to integrated learning which opens opportunities for the use of materials of educational information of various subjects that students master in the process of professional training. It is noted that the number of studies of teaching written communication with using computer technology has increased. The expediency of interactive teaching English writing with using information technologies for a process of communication between participants in order to form written communication skills is substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іноземні мови ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject писемне мовлення ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject професійно орієнтоване писемне мовлення ua
dc.subject наукові дослідження ua
dc.subject професійна сфера ua
dc.subject вміння писемного мовлення ua
dc.subject foreign languages ua
dc.subject communication ua
dc.subject written communication ua
dc.subject competence ua
dc.subject professionally oriented written communication ua
dc.subject scientific researches ua
dc.subject professional sphere ua
dc.subject written communication skills ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Навчання іншомовного професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх фахівців ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу