Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-06-22T05:14:30Z
dc.date.available 2020-06-22T05:14:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кравченко І. М. Педагогіка вищої школи як наука: еволюція проблеми / І. М. Кравченко // Проблеми освіти : зб. наук. праць. - 2013. - Випуск № 77, Ч. 2. - С. 92-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29867
dc.description.abstract Обґрунтовано процес розвитку педагогіки вищої школи як науки (друга половина ХІХ – початок ХХІ ст.), розроблено його періодизацію. ua
dc.description.abstract The process of development of pedagogics of High School as a science (second half of XIX - beginning of XXI centuries) has been justified and broken down by periods. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України ua
dc.subject педагогіка вищої школи ua
dc.subject об’єкт науки ua
dc.subject предмет науки ua
dc.subject еволюція ua
dc.subject методологія ua
dc.subject pedagogics of High School ua
dc.subject object of the science ua
dc.subject subject of the science ua
dc.subject evolution ua
dc.subject methodology ua
dc.subject.classification 378 : 001 ua
dc.title Педагогіка вищої школи як наука: еволюція проблеми ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу