Розглянуті завдання політики підвищення кваліфікації дорослих в вищій школі. Виявлено потребу у використанні комунікативних підходів до методики навчання дорослих на основі досягнень теорії та практики. Доведено вплив комунікаційних технологій на систему підвищення кваліфікації дорослих у вищій школі. Виокремлено в цій системі місце професійно-педагогічним комунікаціям, де головним суб’єктом є викладач.
Рассмотрены задачи политики повышения квалификации взрослых в высшей школе. Определена необходимость использования коммуникационных подходов в методике обучения взрослых на основе достижений теории и практики. Доказано влияние коммуникационных технологий на систему повышения квалификации взрослых в высшей школе. Выделено в этой системе место профессионально-педагогическим коммуникациям, где главным субъектом является преподаватель.
The problems of adult education at higher school are considered. The necessity of using communicative approaches to adult learning methodology based on the achievements of theory and practice is revealed. The influence of communication technologies on the system of advanced training of adults at higher school is proved. The place of professional and pedagogical communication, where the main subject is a teacher, is singled out in this system.