ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дремова, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T06:56:10Z | |
dc.date.available | 2020-06-15T06:56:10Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Дремова, Ірина Анатоліївна. Контроль знань учнів з алгебри в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія та методика навчання математики / Дремова Ірина Анатоліївна ; [наук. керівник Швець Василь Олександрович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29614 | |
dc.description.abstract | У дисертації науково обгрунтована методика реалізації контролю навчальних досягнень учнів з алгебри в основній школі в умовах особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Контроль результатів навчання розглядається як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні розв’язано завдання планування й організації тематичного контролю результатів навчання учнів алгебри в основній школі, запропонована методика добору і складання вимірників, рекомендовані доцільні форми реалізації; контролю на різних етапах навчальної діїтьності. | ua |
dc.description.abstract | The work gives grounded methodic of the realization of control over scientific gainings of pupils, studying algebra, in the basic school in conditions of the personality and activity directioning of the educational process. The monitoring of the results of studying is overviewed as a means of realization of personality-oriented study. Investigation clarifies the task of planning and organization of thematic control of results of study algebra by pupils of the basic school, offers the methods of choosing and making up of indicators and recommends the suitable forms of monitoring and realization on different periods of education. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации представлена научно обоснованная методика реализации контроля результатов обучения алгебре учащихся основной школы в условиях личностно-деятельностной направленности учебного процесса. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | ua |
dc.subject | основна школа | ua |
dc.subject | навчальна діяльність | ua |
dc.subject | контроль результатів навчання | ua |
dc.subject | цілепокладання | ua |
dc.subject | дидактичний цикл | ua |
dc.subject | логікодидактичний аналіз | ua |
dc.subject | тематичне планування | ua |
dc.subject | тематичний контроль | ua |
dc.subject | рівнева диференціація | ua |
dc.subject | personality-oriented stpersonality-oriented studyudy | ua |
dc.subject | basic school | ua |
dc.subject | educational activity | ua |
dc.subject | study results monitoring | ua |
dc.subject | targeting | ua |
dc.subject | didactic cycle | ua |
dc.subject | logical didactic analysis | ua |
dc.subject | thematic planning | ua |
dc.subject | thematic control | ua |
dc.subject | stage differentiation | ua |
dc.subject | личностно ориентированное обучение | ua |
dc.subject | основная школа | ua |
dc.subject | контроль результатов обучения | ua |
dc.subject | целеполагание | ua |
dc.subject | дидактический цикл | ua |
dc.subject | логико-дидактический анализ | ua |
dc.subject | тематическое планирование | ua |
dc.subject | тематический контроль | ua |
dc.subject | уровневая дифференциация | ua |
dc.title | Контроль знань учнів з алгебри в основній школі | ua |
dc.type | Other | ua |