Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Контроль знань учнів з алгебри в основній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дремова, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-06-15T06:56:10Z
dc.date.available 2020-06-15T06:56:10Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Дремова, Ірина Анатоліївна. Контроль знань учнів з алгебри в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія та методика навчання математики / Дремова Ірина Анатоліївна ; [наук. керівник Швець Василь Олександрович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29614
dc.description.abstract У дисертації науково обгрунтована методика реалізації контролю навчальних досягнень учнів з алгебри в основній школі в умовах особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Контроль результатів навчання розглядається як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні розв’язано завдання планування й організації тематичного контролю результатів навчання учнів алгебри в основній школі, запропонована методика добору і складання вимірників, рекомендовані доцільні форми реалізації; контролю на різних етапах навчальної діїтьності. ua
dc.description.abstract The work gives grounded methodic of the realization of control over scientific gainings of pupils, studying algebra, in the basic school in conditions of the personality and activity directioning of the educational process. The monitoring of the results of studying is overviewed as a means of realization of personality-oriented study. Investigation clarifies the task of planning and organization of thematic control of results of study algebra by pupils of the basic school, offers the methods of choosing and making up of indicators and recommends the suitable forms of monitoring and realization on different periods of education. ua
dc.description.abstract В диссертации представлена научно обоснованная методика реализации контроля результатов обучения алгебре учащихся основной школы в условиях личностно-деятельностной направленности учебного процесса. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісно орієнтоване навчання ua
dc.subject основна школа ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject контроль результатів навчання ua
dc.subject цілепокладання ua
dc.subject дидактичний цикл ua
dc.subject логікодидактичний аналіз ua
dc.subject тематичне планування ua
dc.subject тематичний контроль ua
dc.subject рівнева диференціація ua
dc.subject personality-oriented stpersonality-oriented studyudy ua
dc.subject basic school ua
dc.subject educational activity ua
dc.subject study results monitoring ua
dc.subject targeting ua
dc.subject didactic cycle ua
dc.subject logical didactic analysis ua
dc.subject thematic planning ua
dc.subject thematic control ua
dc.subject stage differentiation ua
dc.subject личностно ориентированное обучение ua
dc.subject основная школа ua
dc.subject контроль результатов обучения ua
dc.subject целеполагание ua
dc.subject дидактический цикл ua
dc.subject логико-дидактический анализ ua
dc.subject тематическое планирование ua
dc.subject тематический контроль ua
dc.subject уровневая дифференциация ua
dc.title Контроль знань учнів з алгебри в основній школі ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics