Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мовна особистість і формування мовленнєвої компетентності комунікативного лідера

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацько, Любов Іванівна
dc.contributor.author Сидоренко, Олеся
dc.date.accessioned 2020-06-11T07:27:13Z
dc.date.available 2020-06-11T07:27:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сидоренко О. Мовна особистість і формування мовленнєвої компетентності комунікативного лідера / О. Сидоренко, Л. Мацько // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). – 2015. – Вип. 22. – С. 160-164. ua
dc.identifier.isbn 978-966-2337-89-1
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29502
dc.description.abstract У статті розглядається важлива проблема сучасної лінгвопедагогічної освіти – формування комунікативного лідерства: інноваційних креативних мовних особистостей з критичним мисленням, досконалим мовленням, позитивними морально-етичними стимулами до творчої професійної діяльності. До аналізу залучено окремі розділи Педагогічної Конституції Європи (23-15 травня 2013 року, Франкфурт на Майні). У розділі VІ «Основні компетенції європейського вчителя»: комунікативна компетентність, компетентність самоідентичності, компетентність справедливості, лідерська компетентність, дослідницько-аналітична та інш. У VІІ розділі «Основні педагогічні стратегії»: автентичність, самобутність, діалогічність, лідерство, дослідництво, здатність до розвитку, співробітництво та інш. У VІІІ розділі «Основні педагогічні технології»: мовні стратегії та дискурсні прийоми, досконале володіння сучасною літературною рідною мовою, її функціональними стилями, підстилями і жанрами, особистісна багатомовність. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается актуальная проблема современного лингвопедагогического образования – формирование коммуникативного лидерства: инновационных креативных языковых личностей с критическим мышлением, грамотной речью, позитивными морально-этическими стимулами к творческой профессиональной деятельности. К анализу привлечены отдельные разделы Педагогической Конституции Европы (23-15 мая 2013 г. Франкфурт на Майне). В VІ разделе «Основные компетенции европейского учителя»: коммуникативная, компетентность самоидентичности, справедливости, лидерская компетентность, исследовательски-аналитическая и др. В VІІ разделе «Основные педагогические стратегии»: автетничность, самобытность, диалогичность, лидерство, исследовательство, способность к развитию, сотрудничество и др. В VІІІ разделе «Основные педагогические технологи»: языковые стратегии и дискурсивные приемы, совершенное владение современной литературной родной речью, ёё функциональными стилями, подстилями и жанрами, личностная многоязычность. ua
dc.description.abstract The article focuses on the actual problems of modern linguistic and pedagogical education considering the forming of the communicative leadership. The latter is associated with the creative innovative language person with critical thinking, literate speech, positive moral and ethical incentives to creative professional activity. Some chapters of the Pedagogical Constitution for Europe (23-15 May 2013 in Frankfurt am Main) are analyzed. The 6th chapter "Basic competence for European teachers" deals with the communicative competence of self-identity, justice, leadership competence, research and analysis and others. The 7th chapter "Basic pedagogical strategies" deals with ethnical identity, dialogue, leadership, research abilities, the ability to develop cooperation and others. The 8th chapter "Basic pedagogical technologies" contains: language strategies and discursive techniques, mastery of modern literary native speech, functional styles, genres and sub-genres, personal multilingual. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського ua
dc.subject мовна особистість ua
dc.subject комунікативне лідерство ua
dc.subject мовнокомунікативна компетентність ua
dc.subject Педагогічна Конституція Європи ua
dc.subject языковая личность ua
dc.subject коммуникативное лидерство ua
dc.subject Педагогическая Конституция Европы ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject language personality ua
dc.subject communicative leadership ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject Pedagogical European Constitution ua
dc.subject.classification 811.161.2 : 316.77 ua
dc.title Мовна особистість і формування мовленнєвої компетентності комунікативного лідера ua
dc.title.alternative Языковая личность и формирование речевой компетентности коммуникативного лидера ua
dc.title.alternative Linguistic Personality and the Forming the Communicative Competence of the Leader’s Speech. ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу