ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Мацько, Любов Іванівна | |
dc.contributor.author | Сидоренко, Олеся | |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T07:27:13Z | |
dc.date.available | 2020-06-11T07:27:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Сидоренко О. Мовна особистість і формування мовленнєвої компетентності комунікативного лідера / О. Сидоренко, Л. Мацько // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). – 2015. – Вип. 22. – С. 160-164. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-2337-89-1 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29502 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається важлива проблема сучасної лінгвопедагогічної освіти – формування комунікативного лідерства: інноваційних креативних мовних особистостей з критичним мисленням, досконалим мовленням, позитивними морально-етичними стимулами до творчої професійної діяльності. До аналізу залучено окремі розділи Педагогічної Конституції Європи (23-15 травня 2013 року, Франкфурт на Майні). У розділі VІ «Основні компетенції європейського вчителя»: комунікативна компетентність, компетентність самоідентичності, компетентність справедливості, лідерська компетентність, дослідницько-аналітична та інш. У VІІ розділі «Основні педагогічні стратегії»: автентичність, самобутність, діалогічність, лідерство, дослідництво, здатність до розвитку, співробітництво та інш. У VІІІ розділі «Основні педагогічні технології»: мовні стратегії та дискурсні прийоми, досконале володіння сучасною літературною рідною мовою, її функціональними стилями, підстилями і жанрами, особистісна багатомовність. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается актуальная проблема современного лингвопедагогического образования – формирование коммуникативного лидерства: инновационных креативных языковых личностей с критическим мышлением, грамотной речью, позитивными морально-этическими стимулами к творческой профессиональной деятельности. К анализу привлечены отдельные разделы Педагогической Конституции Европы (23-15 мая 2013 г. Франкфурт на Майне). В VІ разделе «Основные компетенции европейского учителя»: коммуникативная, компетентность самоидентичности, справедливости, лидерская компетентность, исследовательски-аналитическая и др. В VІІ разделе «Основные педагогические стратегии»: автетничность, самобытность, диалогичность, лидерство, исследовательство, способность к развитию, сотрудничество и др. В VІІІ разделе «Основные педагогические технологи»: языковые стратегии и дискурсивные приемы, совершенное владение современной литературной родной речью, ёё функциональными стилями, подстилями и жанрами, личностная многоязычность. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on the actual problems of modern linguistic and pedagogical education considering the forming of the communicative leadership. The latter is associated with the creative innovative language person with critical thinking, literate speech, positive moral and ethical incentives to creative professional activity. Some chapters of the Pedagogical Constitution for Europe (23-15 May 2013 in Frankfurt am Main) are analyzed. The 6th chapter "Basic competence for European teachers" deals with the communicative competence of self-identity, justice, leadership competence, research and analysis and others. The 7th chapter "Basic pedagogical strategies" deals with ethnical identity, dialogue, leadership, research abilities, the ability to develop cooperation and others. The 8th chapter "Basic pedagogical technologies" contains: language strategies and discursive techniques, mastery of modern literary native speech, functional styles, genres and sub-genres, personal multilingual. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | ua |
dc.subject | мовна особистість | ua |
dc.subject | комунікативне лідерство | ua |
dc.subject | мовнокомунікативна компетентність | ua |
dc.subject | Педагогічна Конституція Європи | ua |
dc.subject | языковая личность | ua |
dc.subject | коммуникативное лидерство | ua |
dc.subject | Педагогическая Конституция Европы | ua |
dc.subject | коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | language personality | ua |
dc.subject | communicative leadership | ua |
dc.subject | communicative competence | ua |
dc.subject | Pedagogical European Constitution | ua |
dc.subject.classification | 811.161.2 : 316.77 | ua |
dc.title | Мовна особистість і формування мовленнєвої компетентності комунікативного лідера | ua |
dc.title.alternative | Языковая личность и формирование речевой компетентности коммуникативного лидера | ua |
dc.title.alternative | Linguistic Personality and the Forming the Communicative Competence of the Leader’s Speech. | ua |
dc.type | Article | ua |