Дисертацію присвячено проблемі методичного забезпечення впровадження особистісно-орієнтованих технологій музичного навчання учнів початкової школи на основі використання народнопедагогічних традицій. Охарактеризовано сутність та зміст особистісно-орієнтованих технологій навчання з огляду на специфіку музичної діяльності учнів. Розроблено критерії та показники ефективності музичного навчашія молодших школярів, на основі яких виявлено рівні їх музичної компетентності. Розроблено педагогічні умови впровадження вказаних технологій у навчальний процес. Обгрунтовано та експериментально перевірено поетапну методику реалізації особистісноорієнтованих технологій музичного навчання на основі народнопедагогічних традицій, що грунтується на єдності мети, змісту, внутрішніх механізмів, методів і засобів конкретного способу навчання. Результати формувального експерименту підтвердили ефективність розробленої методики та доцільність її використання у процесі музичного навчання учнів початкової школи.
Dissertation is dedicated to the problem of methodical providing with introduction personally oriented technologies of musical studies pupils of primary school on the base of using nationally-pedagogical tradition. The main point and content of personally - oriented educational technologies of studies was characterized with concentrating attention on specificity of musical activities. Criterions and indexes of effectiveness of musical education pupils of primaiy school was worked out. And on the base of this criterions was founded levels this musical competence. In this work was theoretically based and experimentally tested staged method of realization personally - oriented technologies of musical education on the base of nationally - pedagogical tradition with was founded on unity of aim, content, inside mechanisms, methods and ability of concrete way of studding. Results of forming experiment were confirm effectiveness of elaborated method and trustworthiness of its using in the process of musical studies of pupils of primary school.
Диссертация посвящена проблеме методического обеспечения внедрения
личностно-ориентированных технологий музыкального обучения учащихся
начальной школы на основе использования народнопедагогических традиций.