Дисертація присвячена актуальній проблемі фізичного виховання студентської молоді вищих навчальних закладів з урахуванням особливостей майбутньої професійної діяльності. Вивчено основні вимоги до психофізіологічних характеристик розвитку організму майбутніх учителів музики, які беруть участь у формуванні професійно значущих умінь та навичок. Побудовано модель педагогічної системи управління професійною готовністю майбутніх учителів музики. Визначено структуру комплексної координаційної підготовленості студентів музично-педагогічних спеціальностей відповідно до статі та музичної спеціалізації. Теоретично обґрунтована, розроблена та експериментально апробована диференційована методика навчання вправ координаційної спрямованості майбутніх учителів музики, а також визначено педагогічні умови підвищення ефективності процесу психофізичної підготовки студентів. Розроблено критерії оцінювання рівня спеціальної координаційної підготовленості майбутніх учителів музики й на цій основі створено структуру модульно-рейтингового контролю індивідуальних шшчальних досягнень студентів музично-педагогічних спеціальностей з дисципліни «Фізичне виховання».
educational institution including peculiarities of future professional activity. It
was studied the basic requirements for the physiological characteristics of the
development of organism for future music teachers, which take part in forming
meaningful professional skills. It was constructed a model educational system
management of professional readiness of future teachers of music. It was determined
the structure of the complex coordination preparedness of students of musical and
educational specialties according to gender and musical specialization. Theoretically
justified, designed and experimentally tested differencial teaching method about
coordinating direction’s exercises of future teachers of music and also pedagogical
conditions about rising of efficacy the process of psycho-physical preparation of
students are defined. It was developed the criterions for evaluating the degree of
special coordinate preparedness of future teachers of music and on this basis it was
created a structure module-rating control individual academic achievements of
students, musical and educational specialties of the discipline «Physical Education».
Диссертация посвящена актуальной проблеме физического воспитания
студенческой молодежи высших учебных заведений с учетом особенностей
будущей профессиональной деятельности. Изучены основные требования к физическим и психофизиологическим характеристикам развития организма студентов музыкально-педагогических специальностей, участвующим в формировании профессионально значимых умений и навыков для овладения профессией учителя музыки.