У дисертації досліджено проблему формування творчих якостей засобами комп’ютерних технологій. На основі аналізу наукової літератури розкрито і конкретизовано сутність понять “творчі якості майбутнього вчителя музики” та “комп’ютерні технології в музично освітній діяльності”. Уперше розроблено й апробовано методику формування творчих якостей майбутніх учителів музики засобами комп’ютерних технологій, основу якої становить дидактична модель “хочу - знаю - вмію - творю"', визначено педагогічні умови ефективного формування; обгрунтовано критерії та показники сформованості творчих якостей. Проаналізовано результати формувального експерименту та доведено їх статистичну достовірність. Удосконалено методичне забезпечення фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів музично-педагогічної освіти.
Отримані результати дослідження доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого удосконалення теорії і практики фахової підготовки майбутніх учителів музики.
In the thesis paper the problem of formation of creative qualities by means of computer technologies is researched. Creative work is considered as the most
impoitant condition of achieving the highest results in the teacher's activity and the
most effective realization of his abilities. Creative qualities are essential features of
teacher’s professionalism and make up the bases for realization of one of the key
tasks in modern school - discovering of the pupils’ creative potential and
formation of their creative personalities. The method of formation of creative qualities of future music teachers by means of computer technologies, the basis of which constitutes the didactic model “wish - know - able - create”, has been worked out and tested for the first time; defined pedagogical conditions of effective formation; substantiated the criteria and indicators of the degree of formed creative qualities.
Gained results prove the efficiency of the method proposed and its value for
further improvements in the sphere of the theoretical and practical training of
future music teachers.
В диссертации исследуется проблема формирования творческих
качеств средствами компьютерных технологий. На основе анализа научной
литературы раскрыто и конкретизировано сущность понятий “творческие
качества будущего учителя музыки” и “компьютерные технологии в
музыкально-образовательной деятельности”.