Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми підготовки
майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими
школярами.
У результаті дослідження вперше визначено структурні компоненти
готовності майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої робота з
молодшими школярами (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-організаційний
та інноваційно-особистісний), з’ясовано та обґрунтовано критерії, показники та
рівні сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до
оздоровчої роботи з молодшими школярами; розроблено, теоретично
обґрунтовано та експериментально перевірено моделі, підготовки майбутніх
учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами.
Уточнено сутність понять ‘'підготовка майбутніх учителів фізичної
культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами”, “готовність
майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими
школярами”.
Подальшого розвитку' набули теоретичні положення щодо особистісно
орієнтованого, системного, діяльнісного підходів у підготовці майбутніх
учителів фізичної культури до оздоровчої роботи з молодшими школярами.
Dissertation work is devoted research the problem of preparation the future
teachers of physical culture to health work with junior schoolchildren.
As a result of research first identified the structural components of readiness
of future teachers of physical culture to health work with junior schoolchildren,
criteria and indicators of formation of readiness of the future teachers of physical
culture to health work with junior schoolchildren (motivational, cognitive, activeorganixational and innovative-personality); elucidated the criteiia, indicators and
levels of readiness of future teachers of physical culture to health work with junior
schoolchildren was developed, theoretically grounded and tested model of
preparation future teachers of physical education to health work with junior
schoolchildren. The essence of concepts is specified “preparing future teachers of physical culture to health work with junior schoolchildren”, “the readiness of future teachers of physical culture to health work with junior schoolchildren”. Further development are acquired the theoretical positions on individually focused, systematic and active approaches in preparation future teachers of physical culture to health work with junior schoolchildren.
Диссертационная работа посвящена исследованию проблемы подготовки будущих учителей физической культуры к оздоровительной работе с младшими школьниками. В диссертации понятия “готовность будущих учителей физической культуры к оздоровительной работе с младшими школьниками” рассматривается как интегративное личностное образование, которое включает личностные качества и мотивационную направленность студентов на укрепление здоровья учеников начальной школы и характеризуется взаимосвязью и взаимодействием структурных компонентов (мотивационного, когнитивного, деяльтельно-организационного и инновационно-личностного).