У статті проаналізовано особливості процесу соціалізації вихованок школи-інтернату. Автор визначає чинники, які порушують процес соціалізації вихованок школи-інтернату і зумовлюють позитивну установку на прийняття проституції. В контексті соціального виключення вихованки школи-інтернату розглядаються як жертви процесу соціалізації. Проведене порівняльне дослідження сексуальної активності дівчат ЗОШ та вихованок школи-інтернату, на основі чого встановлено неефективність процесу статевої соціалізації в умовах школи-інтернату.
В статье проанализированы особенности процесса социализации воспитанниц школы-интерната. Автор определяет факторы, которые нарушают процесс социализации воспитанниц школы-интерната и предопределяют позитивную установку на принятие проституции. В контексте социального исключения воспитанницы школы-интерната рассматриваются как жертвы процесса социализации. Проведено сравнительное исследование сексуальной активности девушек ЗОШ и воспитанниц школы-интерната, на основе чего установлена неэффективность процесса половой социализации в условиях школы-интерната.
In the article the features of process of socialization of pupils of school boarding school are analyzed. An author determines factors that violate the process of socialization of pupils of school boarding school; the positive setting is predetermined on acceptance of prostitution. In the context of social exception of pupil of school boarding school are considered how the victims of process of socialization are. The conducted comparative research of sexual activity of girls of school and pupils of school-boarding-school, what the ineffective of process of sexual socialization is set on the basis of in the conditions of school-boarding-school.