ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нетребко, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-04T14:46:07Z | |
dc.date.available | 2020-06-04T14:46:07Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Нетребко, Наталія Володимирівна. Формування у студентів наукової картини світу засобами інтегрування навчального матеріалу : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Нетребко Наталія Володимирівна ; [наук. керівник Гончар Оксентій Денисович] ; Нац. пед. ун-т им. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 19 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29279 | |
dc.description.abstract | Досліджується застосування інтеграції змісту фахових дисциплін у процесі розкриття сутності фундаментальних закономірностей природи. Встановлено, що ефективність формування природничонаукової картини світу на їх основі підвищується за умови впровадження моделі поетапного її формування. Результати експериментального дослідження знайшли практичне застосування в навчальному процесі вищої педагогічної школи. | ua |
dc.description.abstract | Исследуется применение интеграции содержания специальных дисциплин в процессе раскрытия сути фундаментальных закономерностей природы. Установлено, что ефективность формирования на их основе естественнонаучной картины мира повышается при внедрении модели поетапного ее формирования. Результаты експериментального исследования нашли практическое применение в учебном процессе высшей педагогической школы. | ua |
dc.description.abstract | The application of the intergration maintenance о special desciplines in the process of oppenning of the mai points of fundamental appropriateness of nature i. investigated. It is established, that effeciancy of th formation on their base of the natural scientific picture о the world is raised by introduction of the model of its stag formation. The results of experimental investigation foun their practical use in studing process of external pedagogica school. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | світогляд | ua |
dc.subject | наукова картина світу | ua |
dc.subject | природни-чонаукова картина світу | ua |
dc.subject | фундаментальні закономірності природи | ua |
dc.subject | інтеграція змісту | ua |
dc.subject | симетрія | ua |
dc.subject | періодичність | ua |
dc.subject | спрямованість процесів | ua |
dc.subject | мировоззрение | ua |
dc.subject | научная картина мира естественнонаучная картина мира | ua |
dc.subject | фундаментальные закономер ности природы | ua |
dc.subject | интеграция содержания | ua |
dc.subject | симетрия | ua |
dc.subject | периодичность направленость процесов | ua |
dc.subject | scientific picture of the world | ua |
dc.subject | natura scientific picture of the world | ua |
dc.subject | fundamental natur appropriateness | ua |
dc.subject | intergration or content | ua |
dc.subject | symmetry periodicity | ua |
dc.subject | direction of processes | ua |
dc.title | Формування у студентів наукової картини світу засобами інтегрування навчального матеріалу | ua |
dc.type | Other | ua |